اطلاعات بیشتر درباره گوشی بلک‌بری ونیز فاش شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت بلک‌بری قصد دارد با عرضه یک گوشی اندرویدی جدید نظر کاربران را بیش از پیش به سمت خودش جلب کند. این شرکت که از شرایط خوبی برخوردار نیست، امید دارد با این تلفن اندرویدی به روزهای موفق گذشته خودش بازگردد.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی جدید بلک‌بری که ونیز نام دارد، از سیستم‌عامل اندروید با ظاهر سیستم‌عامل BlackBerry 10 بهره می‌برد.

 

به‌تازگی اطلاعاتی از این گوشی در توییتر منتشر شده است. با توجه به این اطلاعات مشخص شده که بلک‌بری از برنامه BlackBerry Productivity Suite برای این محصول استفاده کرده است. این برنامه یکی از سه‌برنامه‌ای به‌حساب می‌آید روی گوشی‌های بلک‌بری اجرا می‌شوند. دو برنامه دیگر BlackBerry Communication Suite و BlackBerry Security Suite نام دارند. برنامه Productivity Suite شامل قسمت‌های BlackBerry Hub، BlackBerry Calendar، BlackBerry Contacts، Documents To Go و Universal Search می‌شود. برنامه Productivity Suite در قالب یک رام (ROM) اندروید برای گوشی ونیز این شرکت عرضه خواهد شد. این نسخه مخصوص از سیستم‌عامل اندروید قرار است با ظاهر سیستم‌عامل بلک‌بری ۱۰ عرضه شود.

BlackBerry

باید به این موضوع اشاره کنیم که هنوز هیچ کدام از اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر شده، تایید نشده‌اند. لازم به ذکر است که شرکت بلک‌بری مجموعه BlackBerry Experience Suite را در اسفند ماه و در مراسم MWC برای سیستم‌های اندروید، iOS و ویندوزفون معرفی کرد. این برنامه شامل سه قسمت به نام‌های BlackBerry Productivity Suite، BlackBerry Communication Suite و BlackBerry Security Suite می‌شود که هرکدام از آن‌ها کارهای مختلفی را روی پلتفرم‌های گوناگون انجام می‌دهند. با توجه به تصاویر منتشر شده از این گوشی، مشخص شده که این محصول از یک صفحه‌ نمایش خمیده همانند گوشی گلکسی S6 اج شرکت سامسونگ برخوردار است. همچنین این گوشی به‌صورت کشویی طراحی شده و کاربران می‌توانند با بالابردن صفحه‌ نمایش به صفحه‌ کلید فیزیکی‌ این محصول دسترسی داشته باشند. بخش دیگری از این شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که بلک‌بری برای این گوشی یک صفحه‌ نمایش ۵.۴ اینچی با کیفیت QHD در نظر گرفته است. این احتمال وجود دارد از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ و ۳ گیگابایت رم برای این گوشی استفاده شده باشد. در گذشته تصاویری از گوشی بلک‌بری ونیز منتشر شده بود که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

bbn3

BlackBerry1

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه