اطلاعات سخت‌افزاری G4 S منتشر شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

تا این لحظه شایعات زیادی درباره گوشی جدید ال‌جی که G4 S نام دارد، منتشر شده است.

شرکت ال‌جی درحال ساخت مدل جدیدی از گوشی G4 است که به‌نظر می‌رسد G4 S نام دارد.

مدتی پیش تصاویری از رندرهای این محصول به‌بیرون درز کرد که وجود این گوشی را به شکل غیر رسمی تایید می‌کرد. همچنین به‌نظر می‌رسید که این گوشی جزو محصولات سطح بالای بازار باشد و به همین دلیل از سخت‌افزاری قوی‌تر از G4 بهره ببرد. به‌تازگی اطلاعاتی از این گوشی در سایت GFXBench منتشر شده که به سخت‌افزاری که شرکت ال‌جی برای آن در نظر گرفته اشاره می‌کند که برخلاف شایعات منتشر شده، شاهد سخت‌افزار ضعیف‌تری روی این گوشی هستیم.

براساس اطلاعات قرار گرفته روی سایت GFXBench گوشی G4 S شرکت ال‌جی از یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با وضوح‌تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ بهره می‌برد که تراکم پیکسلی ۴۲۴ را برای این محصول به‌همراه آورده است. درخبرهای گذشته به پردازنده در نظر گرفته شده برای این گوشی اشاره نشده بود، اما با توجه به اطلاعات منتشر شده، مشخص شد که G4 S از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۱۵ بهره می‌برد. این چیپ‌ست یک پردازنده هشت هسته‌ای را شامل می‌شود که در کنار آن یک پردازنده گرافیکی Adreno 405 هم قرار گرفته است. ۲ گیگابایت رم برای این محصول در نظر گرفته شده که سرعت خوبی را برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های مختلف برای این گوشی به ارمغان می‌آورد. دوربین پشتی این گوشی ۸ مگاپیکسل است و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل را روی آن مشاهده خواهید کرد.

LGG4s

اطلاعات زیادی درباره این گوشی وجود دارد که از آن‌ها بی‌خبر هستیم. هنوز مشخص نیست که چه حافظه داخلی‌ای برای این گوشی در نظر گرفته شده است. شاید ال‌جی قصد داشته باشد این گوشی را در چند مدل راهی بازار کند که البته از این موضوع هم اطلاعاتی دردسترس نیست. میزان باتری در نظر گرفته شده برای G4 S هم مشخص نشده است. همچنین نمی‌دانیم که این گوشی با چه قیمتی راهی بازار خواهد شد. اطلاعات منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی در نیمه دوم ماه آینده راهی بازار می‌شود. به‌نظر می‌رسد که ال‌جی به زودی اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر خواهد کرد. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که ال‌جی گوشی G Pro 3 را هم دردست ساخت دارد که مدتی پیش شایعاتی درباره آن منتشر شده بود.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه