اطلاعات لو رفته از Xperia X Premium صحت نداشتند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی «اکسپریا اکس پرمیوم» (Xperia X Premium) لو رفته بود که بیشتر کاربران را شگفت‌زده کرد؛ البته سونی نسبت به این شایعات واکنش نشان داد و اعلام کرد که هیچ کدام آن‌ها صحت ندارند.

سونی تمام شایعات منتشر شده درباره‌ی Xperia X Premium را رد کرد.

در اطلاعات منتشر شده از گوشی اکسپریا اکس پرمیوم، گفته شده بود که این محصول صفحه نمایشی با تکنولوژی HDR دارد و می‌تواند ۱.۰۷ میلیارد رنگ به نمایش در بیاورد که این میزان در گوشی‌های امروزی تنها ۱۶.۸ میلیون رنگ است. همچنین گفته شده بود که نرخ بروزرسانی تصویر هم ۱۲۰ گیگاهرتز و کنتراست آن ۲۰۰۰:۱ است. همچنین میزان روشنایی این محصول هم ۱۳۰۰ نیت اعلام شده بود که دو برابر بیشتر از میزان روشنایی گلکسی S7 سامسونگ بود.

Xperia-X-Premium-2

شاید خیلی‌ها دوست داشتند که این ویژگی‌ها حقیقت داشت باشند، اما سونی گفت که هیچ کدام از آن‌ها صحت ندارند. حتی سونی تا این لحظه گوشی اکسپریا اکس پرمیوم را معرفی نکرده و چیزی از این محصول نمی‌دانیم. به همین دلیل اشتباه بودن این اطلاعات دور از ذهن نیست، اما احتمال دارد که چنین محصولی در آینده راهی بازار شود. البته سونی قبلا گفته بود که گوشی‌های اکسپریا X به عنوان پرچم‌دارهای جدید این شرکت راهی بازار می‌شوند. تا این لحظه چند مدل هم از سری X معرفی شده بود.

البته احتمال بسیار کمی وجود دارد که سونی برای اینکه کسی از پروژه‌های جدیدش خبردار نشود، این اطلاعات را رد کرده باشد. به هر حال در آینده اطلاعات بیشتری از گوشی‌های جدید سونی منتشر خواهند شد.

‌‌‌‌‌‌

منبع: GSM Dome

‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سونی

    سونی موبایل در صفحه رسمی تویتر خود نسبت به سوال یکی از دنبال کنندگان در خصوص زمان عرضه اکسپریا X Premium پاسخ جالبی داد. در جواب این کاربر گفته است که ما هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه و قیمت این دستگاه بدست نیاورده ایم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه