هوآوی P9 Lite احتمالا ۲۸۹ دلار قیمت دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند وقت پیش بود که تصاویری از هوآوی P9 به بیرون درز کردند. با اینکه این گوشی هنوز هم معرفی نشده است، اما کم و بیش از مشخصات آن خبر داریم و شنیده‌ایم که قرار است در روز نهم مارس رونمایی شود. از گوشه و کناری شنیده‌ایم که هوآوی P9 قرار است چهار مدل داشته باشد. این چهار مدل، P9 ،P9 Max ،P9 Lite و مدلی دیگر که قوی‌تر است و حافظه‌ی اصلی (RAM) بیشتری دارد را شامل می‌شوند.

هوآوی P9 Max هم ۶۲۷ دلار قیمت‌گذاری شده است.

دیروز اطلاعات بیشتری از این گوشی هوآوی منتشر شدند. طبق این اطلاعات، P9 Lite یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۵۰ و دو گیگابایت رم دارد. تراشه‌ی P9 هم Kirin 950 است و به همراه سه گیگابایت رم عرضه می‌شود. دو مدل دیگر هم که یکی P9 Max است و دیگری که هنوز اسم‌اش را نمی‌دانیم، تراشه‌ی Kirin 955 و چهار گیگابایت رم دارند. می‌دانیم که P9 Max قرار است یک صفحه‌نمایش شش اینچی داشته باشد و صفحه‌نمایش مدل دیگر هم اندازه‌اش کوچکتر، اما بین P9 و P9 Max است. تمام مدل‌ها هم دو دوربین در پشت و حسگر اثر انگشت دارند.

قیمت‌گذاری این گوشی‌ها هم در اطلاعات جدید جای داده شده‌اند. طبق اطلاعات، گوشی P9 Lite قیمتی ۲۸۹ دلاری دارد. مدل Max هم ۶۲۷ دلار قیمت‌گذاری شده است.

می‌توانید در ادامه، تصاویر جدیدی که از P9 منتشر شده‌اند را ببینید.

Huawei P9 (1) Huawei P9 (2) Huawei P9 (3)

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar navid

    این گوشی فلزی هست یا نه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه