اطلاعات و تصاویر Xiaomi Mi 5s به بیرون درز کردند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت شیائومی قرار است فردا از گوشی Mi 5s رونمایی کند؛ گوشی‌ای که تا به امروز بارها درباره‌ی سخت‌افزار قوی‌اش شنیده بودیم. تیزر جدیدی از این گوشی منتشر شده است که نشان می‌دهد که گوشی Mi 5s از حسگر اثر انگشت Sense ID، ساخته‌ی شرکت کوالکام استفاده می‌کند. حسگر اثر انگشت Sense ID برای تشخیص انگشت افراد، از امواج فراصوت استفاده می‌کند.

گوشی Xiaomi Mi 5s قرار است یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۱ داشته باشد.

تصویر دیگری هم از این گوشی به بیرون درز کرده که یک اسکرین‌شات است؛ این اسکرین‌شات، کم و بیش می‌تواند وجود صفحه‌ی حساس به فشار را در Mi 5s تایید کند. صفحه‌ی نمایش این گوشی، وضوح تصویرش برابر با ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. ظاهرا مثل قابلیت ۳D Touch گوشی‌های آیفون، با فشار دادن آیکون اپ‌ها، منویی باز می‌شود که پر از میان‌بر است.

Alleged-screenshot-shows-the-use-of-Force-Touch-on-the-Mi-5s-screen

گوشی Xiaomi Mi 5s قرار است یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۱ داشته باشد. شش گیگابایت حافظه‌ی RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی فلش هم در این گوشی قرار داده شد است. انتظار داریم دوربین این گوشی، دوتایی باشد و یک باتری ۳۴۹۰ میلی‌آمپر ساعتی هم در آن جای داده شده باشد. این گوشی برای اتصال، از پورت USB Type-C استفاده می‌کند.

در کننار انتشار اطلاعات بیشتر از Xiaomi Mi 5s، تصاویر جدیدی هم از این گوشی به بیرون درز کرده‌اند که می‌توانید آن‌ها را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه