اطلاعات بیشتر از گلکسی S7 Active منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در حالی که گوشی گلکسی S7 در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است، سامسونگ قصد دارد مدل Active این گوشی را هم راهی بازار کند.

به احتمال زیاد گوشی Galaxy S7 Active یک مدل طلایی خواهد داشت.

چند هفته‌ی پیش هم اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شده بود و تصاویری از آن دیدیم. این گوشی به شکلی ساخته شده که برای فعالیت‌های نظامی و کار در شرایط بسیار سخت مورد استفاده قرار بگیرد. امروز تصویر جدیدتری از این محصول منتشر شده که مدل طلایی آن را نشان می‌دهد.

باتوجه به شایعات منتشر شده، گوشی Galaxy S7 Active با شماره مدل SM-G891A شناخته می‌شود و از یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد. البته بخش دیگری از شایعات گفته‌اند که به احتمال زیاد این گوشی با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به جز تفاوت در اندازه‌ی صفحه نمایش، به نظر نمی‌رسد این گوشی از نظر سخت افزاری تفاوتی با مدل معمولی داشته باشد. به احتمال زیاد از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ و چهار گیگابایت رم برای این گوشی استفاده می‌شود.

هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت این گوشی منتشر نشده است. شرکت سامسونگ در سال‌های گذشته هم مدل‌های Active گوشی‌های گلکسی S6 و گلکسی S5 را هم راهی بازار کرده بود. در ادامه می‌توانید تصاویری از گلکسی S6 Active را ببینید:

‌‌‌‌

منبع: Android and Me

‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    تولدت مبارک تانک ضد زره سامسونگ…بهترینی و بی رقیب

    1. Avatar علی محمدی

      مثل این که هر جا سامسونگ هس شما هم هستید لابد اطلاعاتتون خیلی زیاده دیگه

      1. Avatar علی جوادی

        خیلی بیشتر از زیاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه