اولین اطلاعات از سری گوشی‌های موتورولا G6 منتشر شد

۳۰ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
موتو G6

در ادامه اطلاعات جدیدی که از گوشی‌های شرکت موتورولا به بیرون درز کرده، امروز شاهد منتشر شدن اطلاعاتی از سه گوشی موتورولا G6، موتورولا  G6 Play و موتورولا G6 Plus بودیم. این سه گوشی نسل جدید گوشی‌های سری G شرکت موتورولا هستند. این شرکت سال گذشته بود که گوشی‌های سری G5 را راهی بازار کرده بود و حالا باید منتظر عرضه سری G6 باشیم.

در تصاویری که از گوشی‌های Moto G6 و Moto G6 Plus و  Moto G6 Play به بیرون درز کرده مشاهده می‌کنیم که مدل‌های معمولی و پلاس به دوربین دوتایی مجهز شده و مدل پلی تنها یک دوربین پشت دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی Moto G6 Plus به صفحه نمایش ۵.۹۳ اینچی با کیفیت FHD+ مجهز شده و از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۰ بهره می‌برد. مدل پلاس در مدل‌هایی مختلفی راهی بازار می‌شود که ۳، ۴ و ۶ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهند داشت. دوربین دوتایی مدل پلاس از سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین جلو هم سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. این گوشی از باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است.

گوشی Moto G6 هم به تراشه اسنپ‌دراگون ۴۵۰ مجهز شده و ۳ یا ۴ گیگابایت رم خواهد داشت. این گوشی هم در مدل‌ّهایی با ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. دوربین دوتایی این محصول دقیقا همانند دوربین دوتایی مدل پلاس است. البته صفحه نمایش این گوشی ۵.۷ اینچ با کیفیت FHD+ است و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. هر دو مدل G6 و G6 Plus به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز شده و صفحه نمایش آن‌ها از نصبت تصویر ۱۸:۹ پشتیبانی می‌کند. به احتمال زیاد این دو تلفن همراه هوشمند با قیمت‌های ۲۴۰ و ۳۳۰ دلار راهی بازار می‌شوند.

مدل آخر این سری هم G6 Play خواهد بود. محصولی که صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با کیفیت ۷۲۰p دارد و از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.  هنوز اطلاعات بیشتری از این گوشی به بیرون درز نکرده است.

 

منبع: phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه