اطلاعات بیشتر از گوشی Moto E4 Plus لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شایعات مختلفی از گوشی Moto E4 Plus شنیده‌ایم. محصولی که چند وقت پیش مجوزهای لازم را از سازمان FCC کشور آمریکا دریافت کرد. براساس اطلاعات منتشر شده این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۲.۵D مجهز شده که دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

این تلفن همراه هوشمند به تراشه مدیاتک MT6793 مجهز شده که یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز  و پردازنده گرافیکی Mali-T720 را در خودش قرار داده است. براساس اطلاعات منتشر شده محصول جدید موتورولا به ۳ گیگابایت رم مجهز شده و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته گفته شده این گوشی از کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی هم پشتیبانی می‌کند. از همه مهمتر اینکه گوشی Moto E4 Plus یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که می‌توان آن را تعویض کرد. از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید موتورولا می‌توانیم به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی اشاره کنیم.

امروز دو تصویر رسمی از این گوشی به بیرون درز کرد. تصاویری که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. در این تصاویر مشخص شده که گوشی جدید موتورولا در دو رنگ مشکی و طلایی راهی بازار می‌شوند.

منبع: droidholic

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد

    زیباست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه