اطلاعات Assassin’s Creed بعدی لو رفت؛ بازی امسال می‌آید

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا خبر دارید که در حال حاضر دو سالی است از شماره‌ی بعدی مجموعه بازی‌های «فرقه اساسین» یا همان Assassin’s Creed خبری نداریم. شرکت یوبی‌سافت پس از بازخورد بدی که از بازی Assassin’s Creed: Unity گرفت، عرضه‌ی قسمت بعدی این مجموعه را به عقب انداخت تا استودیوی سازنده‌ی آن زمان بیشتری برای ساخت بازی در اختیار داشته باشد. در این مدت زمان، شایعاتی شنیدیم که می‌گفتند فرقه اساسین بعدی در مصر اتفاق می‌افتد و اسم‌اش Empire است. دیروز مجموعه‌ی اطلاعات جدیدی از این بازی به بیرون درز کردند؛ اطلاعاتی که می‌گویند اسم بازی Assassin’s Creed: Origins است و در پاییز سال جاری عرضه خواهد شد.

احتمالا تمام رونمایی‌ها در کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2017 صورت خواهند گرفت.

ظاهرا همانطور که انتظار داشتیم، بازی Assassin’s Creed: Origins در مصر باستان اتفاق می‌افتد. داستان بازی دو شخصیت اصلی دارد که یکی مرد و دیگری زن هستند و این قصه، اتفاقات اولین فرقه‌ی قاتل‌ها را روایت می‌کند. منابعی که این اطلاعات را منتشر کرده‌اند، گفته‌اند که شخصیت‌های بازی با استفاده از سیستمی نقش‌آفرینی-مانند و مثل «اسکایریم»، ارتقا پیدا می‌کنند و مهارت‌های‌شان بیشتر می‌شود.

روند اصلی بازی هم ظاهرا تمرکز بیشتری روی گشت و گذار و اکتشاف دارد و از شماره‌های قبلی فرقه اساسین، آزادانه‌تر است. گفته شده که دنیای بازی بسیار بزرگ، و بزرگ‌ترین دنیایی است که تا به حال در یک بازی فرقه اساسین وجود داشته.

نکته‌ی جالب دیگری که درباره‌ی بازی شنیده‌ایم، بازگشت مبارزات دریایی است. ظاهرا بازی‌کننده‌ها می‌توانند فراتر از مصر و حتی به یونان هم سفر کنند.

مثل Assassin’s Creed: Unity احتمالا در این بازی جدید هم به زمان‌های مختلف در تاریخ سفر می‌کنید؛ زمان‌هایی مثل فرانسه‌ی جنگ جهانی دوم یا یک کشور آسیایی و البته شرکت آبسترگو.

به نظر می‌رسد که امسال به غیر از یک فرقه اساسین جدید، شاهد عرضه‌ی شماره‌ی تازه‌ای مجموعه‌ی فار کرای (Far Cry) هم باشیم.

اگر قرار است این خبرها صحت داشته باشند، احتمالا تمام رونمایی‌ها در کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2017 صورت خواهند گرفت.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سهیل

    بعد از یونیتی یک سال بعد syndicate اومد یعنی اخرین بازی unity نبود.لطفا اصلاح کنید

    1. آقا ما جایی تو متن نگفتیم بازی آخری Unity بود. نوشتیم چون Unity بد بود، شماره‌ی بعدی رو عقب انداختن. روی این موضوع هم تاکید کردیم که Unity خیلی بود و حرفی از Syndicate نزدیم؛ چون واقعا Syndicate عالی بود.

      1. Avatar سهیل

        راست میگین من بد متوجه شدم. شرمنده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه