اعلام برنده‌های مسابقه‌ی #نظرتومهمه (دور سوم)

۱۴ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در قالب مسابقه «نظر تو مهمه» از شما خواسته بودیم اگر محصولی از رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار خریداری کرده‌اید، برای آن در بخش نظرات سایت دیجی‌کالا نقد و بررسی بنویسید و به یکدیگر در خرید محصولات دیجی‌کالا کمک کنید. نظرات و نقدهایی که خریداران یک محصول در دیجی‌کالا برای آن می‌نویسند، اهمیت بسیار بالایی برای سایر مشتریان دارد.

نظرات و نقد و بررسی‌های شما به‌طور قطع روی خرید هوشمندانه سایر کاربران تاثیر خواهد گذاشت.

تعداد بی‌شماری نقد و بررسی توسط شما برای محصولات مختلف ارسال شد. پیش از هر چیز، از شما تشکر می‌کنیم؛ نه تنها به خاطر همکاری بی‌سابقه‌ی شما در این مسابقه، بلکه به خاطر نظرات و نقدهای کاملی که برای محصولات نوشته‌اید. فقط کافی است به بخش نظرات کاربران در کالاهای رسته‌ی زیبایی و سلامت سر بزنید و نگاهی به نظراتی که با هشتگ «نظرتومهمه» منتشر شده‌اند بیاندازید، تا از تاثیر نقدهایی که برای این محصولات نوشته‌اید، مطمئن شوید. این که توانسته‌اید به افراد دیگری که قصد خرید یک محصول را دارند، کمک کنید و تجربه‌ی خود را از استفاده کردن آن محصول بگویید، بیشترین ارزش را دارد. با این حال همان‌طور که قول داده بودیم، برای قدردانی از همکاری شما، جوایزی برای بهترین نقدها و نظرات در نظر گرفته‌‌ایم.

انتخاب بهترین نقدها و نظرات، با توجه به حجم بسیار بالای نقدهای ارسال شده، کار اصلا ساده‌ای نبود. برای انتخاب بهترین نوشته‌ها ساعت‌ها زمان گذاشته‌ایم. نوشته‌های شما توسط کارشناسان دیجیکالا بررسی شده‌اند.

در ادامه می‌توانید، اسامی برنده‌ها و جوایز آن‌ها را ببینید. اگر یکی از برنده‌ها هستید، منتظر تماس ما برای دریافت جایزه‌ی خود باشید. کارت تخفیف برنده‌ها به آدرس ایمیل حساب کاربری دیجی‌کالایی که با آن در مسابقه شرکت کرده‌اند ارسال خواهد شد.

  • نفر اول: وحید محمودی – کارت تخفیف ۳۰۰ هزار تومانی
  • نفر دوم: هادی ملازاده – کارت تخفیف ۲۰۰ هزار تومانی
  • نفر سوم: محسن سعدی خسروشاهی  – کارت تخفیف ۲۰۰ هزار تومانی
  • نفر چهارم: صادق شیرازی  – کارت تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی
  • نفر پنجم: نگار ثابتی – کارت تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی
  • نفر ششم: محسن فرجی – کارت تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی
  • نفر هفتم: سید مصطفی موسوی – کارت تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی
  • نفر هشتم: پیام نورمحمدان  – کارت تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی
  • نفر نهم: حمیدرضا برزگر  – کارت تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی
  • نفر دهم: حیتا بارسم ممقانی  – کارت تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی

 

 

دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محسن سعدی خسروشاهی

    سلام به همه کارکنان زحمتکش دی جی کالا و تبریک به همه برندگان. خیلی ممنون که وقت گذاشتین نقدهای مفصل ما رو خوندین. تو دور دوم هشتم شدم و این دور هم سوم. همین که آدم می بینه نظرش برای بقیه مفید واقع شده و مورد تایید افراد حرفه ای مثل داوران دی جی کالا قرار گرفته خودش یه دنیا ارزش داره. با توجه به این که این دور برای هفت قلم کالا نظر نوشته بودم برام جالبه بدونم به خاطر کدوم برنده شدم. یه نکته عجیب این بود که نقدی رو که برای تابلو فرش شبیر کد M5 نوشته بودم چند روز بعد از تایید شدن، نوشته شد تایید نشده و دوباره با حذف یک سری از قسمت ها پستش کردم. از روی کنجکاوی دوست دارم بدونم چی باعث شد نظرم بعد از تایید شدن تاییدش لغو بشه چون تا حالا سابقه نداشته. الان باز رسیدم به اون لحظه سخت تصمیم گیری. اینکه تصمیم بگیرم پول جایزه رو صرف خرید یه چیز غیرضروری که دوست دارم کنم یا چیزی که برای خونه لازمه. از اونجایی که جایزه است شاید بهتر باشه مثل دفعه قبل یه پولی بذارم روش و چیزی رو که دوست دارم بخرم چون اون چیزهایی رو که می خوام بخرم هیچ وقت تخفیف نمی خورن و با قیمت بالاشون هم بعیده در شرایط عادی بخرمشون. حالا مشکل اینه که تعداد اون کالاها خیلی زیاده و انتخاب بینشون واقعا کار سختیه. اگه مسابقه دور چهارمی داشته باشه امیدوارم از رسته کالاهای دیجیتال باشه. با تشکر فراوان از شما که به معنای واقعی کلمه به ما عیدی دادین. واقعا دی جی کالا یعنی تجربه یک خرید لذت بخش چون علاوه بر سهولت خرید برای مشتری هاش واقعا ارزش قائله.

  2. Avatar صادق شیرازی

    سلام و خسته نباشید
    ممنون از برگزاری سه باره مسابقه
    فقط ای کاش مثل دوره های قبل به نقدهای برتر و برنده شده هم اشاره میشد. یعنی می گفتید که هر برنده در مورد کدام محصول نقد و نظر نوشته است.

  3. Avatar ابوالفضل

    سلام و خسته نباشید هم کارکنان دیجی کالا و هم برندگان عزیز و بهتون تبریک میگم.
    از دیجی کالا تقاضا میکنم رسته ی کالا های دیجیتال رو در دور بعدی اگر برقرار بود قرار بدن
    با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه