هجوم مردم برای پیش خرید خودرو بلافاصله پس از تصویب افزایش قیمت

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پیش فروش سایپا

پس از کش و قوس‌های چند وقت اخیر در بازار خودرو و مطرح شدن انواع شایعات مختلف پیرامون افزایش قیمت خودروهای داخلی، در نهایت مجلس با افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت خودروهای داخلی زیر ۴۵ میلیون تومان موافقت کرد. داریوش اسماعیلی، نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اعلام این خبر افزود:‌ در جلسه روز گذشته مقرر شد حدود ۷۰ هزار خودرویی که به دلیل نقص قطعه در پارکینگ‌ها وجود دارند، تکمیل و طی ۱۰ روز تا دو هفته آینده وارد بازار شوند.

در راستای این خبر از صبح امروز شرکت سایپا پیش فروش محصولات خود را با شرایط جدید آغاز کرد اما در فاصله تنها یک دقیقه از آغاز پیش فروش، سقف سفارش برخی از محصولات پر شد و به خاطر هجوم کاربران سایت پیش فروش از دسترس خارج شد.

پس از این اتفاق شرکت خودروسازی سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای از هجوم ۶میلیون نفر به سایت پیش فروش این شرکت خبر داد و اعلام کرد: برای مدیریت ثبت نام متقاضیان، فروش به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود؛ به این شکل که سایت هر ۱۵ دقیقه برای ۱۰ ثانیه باز می‌شود تا آن دسته از افرادی که در سایت حضور دارند امکان ثبت نام پیدا کنند.

در این طرح جدید پیش فروش سایپا ۵۰ هزار خودرو عرضه خواهد شد که شامل سایپا ۱۳۱، ۱۳۲، ۱۵۱، تیبا ۱ و ۲، ساینا و وانت نیسان می‌شود. شرایط پیش پرداخت و اقساط این خودروها را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

شرایط پیش فروش سایپا

ثبت نام در این پیش فروش تنها از طریق سایت فروش سایپا انجام می‌شود و هر فرد با کد ملی خود تنها مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو خواهند بود. همچنین افرادی که در ۱۸ ماه اخیر نسبت به خرید خودرو اقدام کرده‌اند، نمی‌توانند در این طرح خودروی جدیدی بخرند. در شرایط این بخش نامه اعلام شده که غیر از مبلغ پیش پرداخت مابقی هزینه خودرو نسبت به قیمت روز کارخانه محاسبه خواهد شد.

منبع: هفت صبح

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar رضا

    کاش حداقل تعرفه ها را بیارن پاییین واسه خودرو های وارداتی

  2. Avatar نام*

    ازماست که برماست

  3. Avatar ozvi az mamlekat

    هر فرد با کد ملی خود تنها مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو خواهند بود. همچنین افرادی که در ۱۸ ماه اخیر نسبت به خرید خودرو اقدام کرده‌اند، نمی‌توانند در این طرح خودروی جدیدی بخرند

    ینی چی؟ ینی مردم عادی شما تو بدبختیتون بمونین،حرص بخورین، بیفتین به جون هم واسه یه ماشین،من که به سیستم دسترسی کامل دارم، میتونم n تا خودرو ثبت نام کنم و با هر قیمتی دلم خواست بتون بفروشم
    اصلا گیرم تونستم یه ماشین ثبت نام کنم و ۶ماه بعد به قیمت روز تحویلش بگیرم(با در عقبی که کیپ نمیشه،ضبطی که کار نمیکنه،ایربگی که ارور میده و….) اونوقت چی؟؟ تکلیف بقیه چیه؟ تکلیف اونی که داشت پول جم میکرد تا بتونه یه ماشین بخره بره آژانس یه لقمه نون دربیاره واسه زن و بچش؟؟
    آیا با وجود ۲برابر شدن قیمت ماشین،دستمزد کارگر یا کارمندی که داره توی سایپا یا ایران خودرو کار میکنه،۲برابر شده؟؟
    کجا داریم میریم؟

  4. Avatar ایرانی

    حق ما همین است.

  5. Avatar امیر

    برای مردم عادی اصلا باز نشد همش چرت.خخخخخ

  6. Avatar کمین نخریدن

    طمع مردم باعث شده که وضعیت این چنین باشد، دیدید وقتی سال گذشته کمپین نخریدن خودرو راه افتاد وزیر صنعت و آقایان خودرو ساز ها به چه فلاکتی افتاده بودند؟ وآمدند فکر کردند تا با پرداخت چند فقره وام و برانگیختن حس طمع دوباره وضع را به نفع خود تغییر دهند و خودرو بی کیفیت خود را این چنین به مردم بیندازند. واقعا خوب می دانند چه کار کنند تا مردم را بازی دهند و اکنون هم در این آشفته بازار سکه و ارز با بازوبستن سایت فروش این چنین مردم را به هول ولا انداخته اند . با برانگیختن حس طمع جهت سود کردن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه