جزییات باتری و دوربین‌های گلکسی A31 و A41 لو رفت

۲۷ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی A31

نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ در سال ۲۰۱۹ سروصدای زیادی ایجاد کردند و این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۲۰ هم این روند را ادامه بدهد. مدتی قبل گوشی‌های گلکسی A51 و A71 معرفی شدند و در ادامه سامسونگ قصد دارد از گوشی‌های گلکسی A31 و A41 رونمایی کند. تا حالا در مورد این دو گوشی خبر چندانی منتشر نشده ولی حالا به لطف یک گزارش جدید، می‌توانیم جزییات باتری و دوربین‌های آن‌ها بپردازیم.

به نظر می‌رسد گلکسی A31 از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. برای مقایسه باید بگوییم که گلکسی A30 مبتنی بر دوربین‌های ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی بود. از لحاظ باتری هم باید انتظار تعبیه باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را داشته باشیم.

گلکسی A41 هم قرار است با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شود اما در گزارش موردنظر به جزییات دیگر دوربین‌های اصلی این گوشی اشاره‌ای نشده است. البته ظاهرا یک دوربین ۲۵ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی این گوشی انجام وظیفه خواهد کرد. علاوه بر این، بر اساس گزارش دیگری که مدتی قبل منتشر شده، در رابطه با هر دو گوشی باید انتظار بهره‌گیری از حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را داشته باشیم. همانطور که گفتیم هنوز اطلاعات زیادی در مورد این دو گوشی مطرح نشده و به همین خاطر هنوز نمی‌دانیم که سامسونگ در چه تاریخی قرار است از این گوشی‌ها رونمایی کند.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه