افشای جزییات جدید از گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰

۱ مرداد ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی نوت 10

زمان زیادی به معرفی گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و مدل پلاس آن باقی نمانده و در روز ۱۷ مرداد سامسونگ از این گوشی‌ها رسما رونمایی می‌کند. مطابق معمول، طی این روزها خبرها و تصاویر بیشتری از این گوشی‌ها منتشر می‌شود.

روز گذشته، گزارشی از کشور یونان منتشر شد که در آن شاهد نکات عجیبی هستیم. بر اساس این گزارش، رزولوشن گلکسی نوت ۱۰ از QHD+ به FHD+ کاهش پیدا می‌کند. همچنین اندازه این نمایشگر ۶.۳ اینچ است و بدنه آن ۱۶۸ گرم وزن دارد. انرژی این گوشی هم از طرف یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

از طرفی دیگر، مدل پلاس از نمایشگر ۶.۸ اینچی QHD+، باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و وزن ۱۹۸ گرمی بهره می‌برد. حداقل حافظه داخلی این مدل ۲۵۶ گیگابایت است و به غیر از ۱۲ گیگابایت حافظه رم حق انتخاب دیگری ندارید. همچنین در کنار دوربین سه‌گانه مشابه برادر کوچک‌تر، یک دوربین ToF هم تعبیه شده است.

گلکسی نوت 10

دوربین سلفی این گوشی‌ها از حالت شب پشتیبانی می‌کند و از قابلیت Live Focus برای ویدیو بهره می‌برند. در ضمن باید به قابلیت زوم صوتی هم اشاره کنیم که به کاربران اجازه می‌دهد با زوم بر محدوده مشخص، بر صدای موردنظر خود متمرکز شوند. با این کار، بلندی صدا آن محدوده افزایش می‌یابد و صدای دیگر نقاط کاهش پیدا می‌کند.

همانطور که پیش از این در گزارش‌های دیگر هم آمده بود، گلکسی نوت ۱۰ مبتنی بر شارژ ۲۵ واتی است ولی مدل پلاس از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند که البته شارژر موجود در جعبه آن حداکثر توان ۲۵ وات ارائه می‌دهد و این یعنی برای بهره‌گیری از سرعت بالاتر باید شارژر موردنظر به‌صورت جداگانه خریداری شود.

در نهایت، همانطور که در رندرها شاهد این موضوع بودیم، دیگر خبری از دکمه بیکسبی نیست. ظاهرا حالا برای استفاده از دستیار دیجیتالی بیکسبی، باید دکمه پاور را به مدت مشخصی فشار دهید. اگرچه این گزارش از جانب منبع مطمئنی منتشر شده است، اما در هر صورت بهتر است که تمام اطلاعات آن را قطعی در نظر نگیرید و طی این دو هفته با قاطعیت بیشتری می‌توانیم در مورد این گوشی‌ها اظهارنظر کنیم.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه