قیمت و بخشی از مشخصات وان‌پلاس ۸ لایت فاش شد

۱۴ اسفند ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
وان پلاس 8 لایت

شواهد مربوط به عرضه یک گوشی مقرون به صرفه از طرف وان‌پلاس رو به افزایش است. آخرین باری که این شرکت چنین گوشی هوشمندی عرضه کرد، سال ۲۰۱۵ بود که وان‌پلاس ایکس روانه‌ی بازار شد. این گوشی که ظاهرا وان پلاس ۸ لایت نام دارد، نسبت به مدل‌های اصلی از ویژگی‌های ضعیف‌تری بهره می‌برد و حالا می‌توانیم به بخشی از مشخصات آن اشاره کنیم.

یکی از افشاگران مشهور به نام Ishan Agarwal اعلام کرده که وان پلاس ۸ لایت از تراشه مدیاتک بهره می‌برد. این افشاگر به مدل دقیق اشاره‌ای نکرده ولی بر اساس گزارش‌های قبلی می‌توانیم بگوییم که به احتمال زیاد با تراشه Dimensity 1000 روبرو خواهیم شد که از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند. این تراشه دارای پردازنده و پردازنده گرافیکی قدرتمندی است ولی نمی‌تواند پشتیبانی از فیلمبرداری ۸K و اسلوموشن حقیقی مبتنی بر ۹۶۰ فریم بر ثانیه را به ارمغان بیاورد.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی آن می‌توانیم به داشتن نمایشگر ۹۰ هرتز اشاره کنیم. البته جدیدترین پرچم‌داران وان‌پلاس قرار است با نمایشگر ۱۲۰ هرتز روانه‌ی بازار شوند. از لحاظ قیمت، ظاهرا این گوشی با قیمت ۴۰۰ پوند (۵۱۳ دلار) در بازار بریتانیا عرضه خواهد شد. برای مقایسه باید بگوییم قیمت وان‌پلاس ۷T در بازار بریتانیا ۵۴۹ پوند بود و این یعنی مدل لایت قیمت بسیار کمتری نسبت به مدل‌های پرچم‌دار خواهد داشت. گفته می‌شود این گوشی از نمایشگر حفره‌دار و حداقل دو دوربین اصلی بهره می‌برد.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه