المپیک امسال انحصارا روی Gear VR به صورت ۳۶۰ درجه پخش می‌شود

۱۲ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

المپیک تابستانی امسال قرار است پیشرفت بزرگی را برای صنعت واقعیت مجازی رقم بزند؛ طوری که المپیک ریو دو ژانیرو می‌تواند به محبوبیت هدست‌های واقعیت مجازی کمک بزرگ کند. قرار است المپیک امسال به صورت ۳۶۰ درجه پخش شود. البته این پخش، زنده نخواهد بود و اگر می‌خواهید بازی‌ها را زنده ببینید، باید به همان دوربین‌های معمولی دو بعدی رجوع کنید.

المپیک امسال به صورت ۳۶۰ درجه فقط روی Gear VR پخش می‌شود.

البته بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که سامسونگ با شبکه‌ی تلویزیونی NBC قراردادی انحصاری بسته است؛ برای دیدن بازی‌ها به صورت ۳۶۰ درجه و روی هدست واقعیت مجازی، باید هدست Gear VR داشته باشید. دیدن بازی‌های المپیک به صورت ۳۶۰ درجه از طریق اپ NBC Sports انجام می‌شود.

شرکت NBC قول پخش ۸۵ ساعت برنامه‌ی VR را داده است. این برنامه‌ها، که با تاخیر کوتاهی برای هدست‌های واقعیت مجازی آماده می‌شوند، شامل رویدادها و بازی‌های ادامه هستند: مراسم افتتاحیه و اختتامیه، بسکتبال مردان، ژیمناستیک، دو و میدانی، والیبال ساحلی، شیرجه، بوکس، شمشیربازی و های‌لایت‌های بازی‌ها.

Samsung-GearVR

برای دیدن المپیک به صورت ۳۶۰ درجه، نه تنها باید یک هدست Gear VR و یک گوشی سامسونگ جدید داشته باشید؛ بلکه باید اپ NBC Sports را هم نصب کنید که نیاز به اشتراک دارد.

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    بازم سامی ایول

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه