ال‌جی به‌زودی دو ساعت هوشمند جدید را معرفی می‌کند

۲۲ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ساعت هوشمند

علاوه بر سامسونگ که تصمیم دارد جانشین ساعت هوشمند Gear S3 را در نمایشگاه IFA 2018 معرفی کند، حالا به‌ نظر می‌رسد ال‌جی هم قصد دارد در این زمینه دوباره توجهات را به سمت خود جلب کند. طبق گزارشی که روز گذشته منتشر شد، ال‌جی تا چند هفته‌ی آینده دو ساعت هوشمند جدید را معرفی می‌کند و هردوی این ساعت‌ها از پلتفرم Wear OS بهره می‌برند.

یکی از مدل‌ها احتمالا از نمایشگر ۱.۲ اینچی و تراشه اسنپ‌دراگون ۲۱۰۰ بهره می‌برد.

در ماه‌های مه و ژوئن، در اسناد «کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا» (FCC)، دو نام مربوط به ساعت‌های هوشمند ال‌جی رویت شد. در این اسناد، نام این مدل‌ها به‌ترتیب LM-W315 و LM-W319 ثبت شده است. طبق گزارش‌های مختلف، به نظر می‌رسد مدل W315 از نمایشگر ۱.۲ اینچی و تراشه اسنپ‌دراگون ۲۱۰۰ بهره می‌برد. همچنین به احتمال زیاد ۷۶۸ مگابایت حافظه رم در کنار ۴ گیگابایت حافظه داخلی در داخل این ساعت هوشمند تعبیه شده است. از دیگر مشخصه‌ها می‌توانیم به بهره‌گیری از استاندارد IP68 اشاره کنیم که این یعنی این ساعت می‌تواند تا سی دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورد.

در همین زمینه می‌توانیم به گزارش جداگانه‌ای هم اشاره کنیم که در آن آمده ال‌جی قصد دارد یک ساعت هوشمند اسپرت و یک ساعت هوشمند استایل را روانه‌ی بازار کند. هیچ‌یک از این دو ساعت از سیم‌کارت، جی‌پی‌اس یا NFC پشیبانی نخواهند کرد. این دو گجت در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه خواهند شد و قیمت آن‌ها بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار خواهد بود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه