ال‌جی تکنولوژی AIT خود را به دنیای نمایشگرهای لپ‌تاپ می‌آورد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«ال‌جی دیسپلی» می‌خواهد لپ‌تاپ‌های ما سبک‌تر و باریک‌تر شوند… ال‌جی دیسپلی اعلام کرد که به زودی تکنولوژی Advanced In-Cell Touch یا به اختصار AIT خود را به نمایشگرهای مخصوص لپ‌تاپ نیز می‌آورد.

ال‌جی دیسپلی اعلام کرد که به زودی تکنولوژی Advanced In-Cell Touch یا به اختصار AIT خود را به نمایشگرهای مخصوص لپ‌تاپ نیز می‌آورد.

این تکنولوژی اولین‌بار در LG G4، پرچمدار کنونی گوشی‌های هوشمند ال‌جی به کار گرفته شد و حالا این شرکت کره ای می‌گوید صفحه‌نمایش با رزولوشن Full HD آن را به دنیای لپ‌تاپ‌ها نیز عرضه خواهد کرد.

ال‌جی در مورد این نمایشگر چند ادعا دارد. نخست اینکه مدل تولید شده با این تکنولوژی تا ۲۵ درصد ضخامت کمتری دارد و علاوه بر این، حدود ۳۵ درصد نیز نسبت به مدل‌های نمایشگرهای معمولی لپ‌تاپ‌ها سبک‌تر است. همچنین به دلیل استفاده از لایه‌های کمتر در بهره‌گیری از این تکنولوژی، میزان بازتاب نور کمتر خواهد شد که به زبان ال‌جی صفحه‌نمایشی با وضوح بیشتر و درخشنده‌تر خواهیم داشت.

ال‌جی قصد دارد این صفحه‌نمایش‌ها را در سایزهای مختلف و با قابلیت پشتیبانی از استایلوس تولید کند. همچنین تولید مدل‌های با رزولوشن‌ QHD نیز در برنامه آینده ال‌جی دیسپلی قرار خواهد داشت.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه