ال‌جی در بخش موبایل ضرر می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ال‌جی گزارش مالی سه ماهه‌ی سوم خودش را معرفی کرد.  در این گزارش مالی گفته شده که بخش موبایل ال‌جی در سه‌ماه‌ی گذشته تنها ۲.۳ میلیارد دلار درامد داشته که در مقایسه با سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته است.

ال‌جی در سه ماهه‌ی گذشته با ضرر ۲۸۹ میلیون دلاری مواجه شده است.

در گزارش مالی شرکت ال‌جی گفته شده که بخش موبایل این شرکت در سه ماه گذشته با ضرر ۲۸۹ میلیون دلاری روبه‌رو شده که دلیل آن هم کاهش فروش گوشی‌ اعلام شده است. LG در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۳.۵ میلیون دستگاه گوشی راهی بازار کرده و حتی در سه ماهه‌ی دوم سال مالی خودش با افزایش فروش ۱۴ درصدی در کشور آمریکا مواجه شد.

شرکت ال‌جی برای سه ماهه‌ی چهارم سال مالی خودش روی گوشی LG V20 تمرکز کرده است. همچنین به نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد مدل‌های جدیدی از گوشی‌های سری K و X را هم راهی بازار کند. جمع شدن گوشی گلکسی نوت ۷ از بازار هم می‌تواند به فروش بیشتر گوشی‌های ال‌جی کمک کند.

حالا باید ببینیم که این شرکت کره‌ای چه برنامه‌ای برای آینده در نظر می‌گیرد و به چه شکل می‌خواهد میزان ضرر خودش را کاهش دهد و تعداد بیشتری گوشی بفروشد.

منبع: Phone Arena

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar amir

    این v20 کی میخواد بیاد تو بازار دیگه همه گوشی خریدن چقدر صبر کنن

  2. Avatar امیر

    حالا جدا از شوخی از کدوم بیشتر راضی هستی؟

  3. Avatar S-SINA . GH

    پس چرا اینقدر بین رونمایی و فروش V20 فاصله انداخته؟
    تا به الآن حدود ۵۰ درصد افرادی که میخواستن V20 بخرن ، گوشی ای از پرچمدارای برندای دیگر خریدن چون خسته شدن از بس که انتظار کشیدن و ۲۵ درصد بقیه هم جونشون به لبشون رسیده و اگه تا ۲ هفته ی دیگه نیاد میرن گوشی دیگری میخرن و ۲۵ درصد بقیه مثل من که کلافه شدن فقط میتونن حداکثر تا ۱ ماه آینده صبر کنن، نه بیشتر .

    الجی هم برای اراعه ی محصولش به دنیا هی صبر کنه و کاری نکنه تا این شانس فروشش هم ، هی کم و کمتر بشه .
    V20 فقط یه روز زودتر از آیفون ۷ رونمایی شد ولی آیفون ۷ همه جا به فروش رسید و به ایران هم اومد ولــــــــــــی LG V20 . . . . . . . . .
    نمیدونم الجی منتظر چیه؟ قیامت؟!؟!؟! همه گوشی خریدن ، خوب الجی میخواد از این به بعد به چند نفر بفروشه ؟؟؟

    1. Avatar چشم به راه

      عالی گفتی!من عاشق v20بودم الان دیگه به پیکسل ایکس ال علاقمند شدم.دو ماهه معرف شده هیج خبریم ازش نیست.پس اینبرادران دلال و قاجاقچی کجان

  4. Avatar امیر اسدی

    من میدونم دلیلش چیه، دلیلش اینه که من ال جی خریدم! دقیقی بعد از کنار گذاشتن سونی به سود دهی افتاد! ال جی جی۵ خریدم، شرکتش بدبخت شد! کدوم شرکتو میخوایید بیچاره کنم؟ کامنت بذارید، برم گوشیش رو بخرم!

    1. Avatar S-SINA . GH

      داداش تو اصلا با گوشیا کاری نداشته باش. این شرکتا کارگر و گارگرا خونواده دارن.
      چرا میخوای بیچاره ها رو از نون خوردن بندازی ؟!؟!؟!

    2. Avatar جناب عالی

      داداش همکار من تو شرکت به سرنوشت جنابعالی دچاره.رو هر جنسی که دست میزاره شرکتش بدبخت میکنه.رفت دلار خرید قیمتش شکست.رفت تو کار پروتینی جنون گاوی اومد.رفت اپارتمان ساخت بازارش خوابید .هر چی که بخوایم قیمتش بیاریم پایین میگیم برو تو کارش///

    3. Avatar محمد زمان

      سامسونگ و اپل اگه زحمت نداره اول سامسونگ رو لطفا

    4. Avatar قاسم

      جی ال ایکس بخر ????????????
      بودن و نبودنش فرقی نداره …

    5. Avatar امین

      تو هر کاری و هر چیزی دوست داری برو فقط لطفا تو کار سونی نرو.شرکت به این مظلومی اون گوشه نشسته این ادم داره کارشو می کنه حاشیه هم زیاد نداره تازی بخض موبایلش داره از ال جی هم بدتر میشه اونو کاریش نداشته باش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه