ال‌جی و لنوو مشغول ساخت تبلت تاشو ۱۳ اینچی هستند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
لنوو

احتمالا از حجم شایعات مربوط به قریب‌الوقوع بودن عرضه گجت‌های تاشو خسته شده‌اید. در طی سال‌های گذشته بارها و بارها خبرها و گزارش‌های زیادی در مورد تولید گوشی‌های تاشو منتشر شده ولی هنوز حتی یکی از آن‌ها هم روانه‌ی بازار نشده است. حالا در این میان، به‌نظر می‌رسد به‌زودی باید انتظار انتشار خبرهای مربوط به تبلت‌های تاشو را هم داشته باشیم. گویا به‌زودی و در آینده‌ی نه‌چندان دور، چنین گجت‌هایی روانه‌ی بازار خواهند شد. احتمالا اولین تبلت تاشو توسط لنوو ساخته شود و شرکت ال‌جی هم سازنده‌ی نمایشگر انعطاف‌پذیر آن خواهد بود. البته اگر این گزارش منبع کره‌ای صحت داشته باشد.

گفته می‌شود نمایشگر تبلت تاشو لنوو در حالتی که باز است، ۱۳ اینچ خواهد بود و در حالت بسته به ۸ تا ۹ اینچ می‌رسد.

گفته می‌شود نمایشگر تبلت تاشو لنوو در حالتی که باز است، ۱۳ اینچ خواهد بود و در حالت بسته به ۸ تا ۹ اینچ می‌رسد. طبق این گزارش، چنین تبلتی ابتدا فقط در بازار چین عرضه می‌شود. در گزارش آمده شرکت LG Display معتقد است که نمایشگرهای تاشو در بستر تبلت‌ها فرصت بیشتری برای عرض اندام دارند. زیرا در مورد گوشی‌های هوشمند، در هنگام تا کردن نمایشگر، این بخش‌ها مخفی می‌شوند. اما در زمینه‌ی تبلت‌ها، این موضوع به نقطه‌ی قوت آن‌ها بدل می‌شود و با تا کردن، حمل‌ونقل تبلت‌های بزرگ آسان‌تر خواهد بود.

همچنین ساخت نمایشگرهای تاشو بادوام برای تبلت‌ها آسان‌تر است. زیرا گوشی‌های تاشو در طول روز صدها بار باز و بسته خواهند شد، اما تکرار این فرایند برای تبلت‌ها بسیار پایین‌تر است. در انتهای گزارش می‌توانیم بخوانیم که LG Display می‌خواهد این نمایشگر تاشو ۱۳ اینچی را به Dell و LG Electronics هم بفروشد. البته تمام این موارد فعلا شایعه محسوب می‌شوند و تا زمان انتشار گزارش‌های بیشتر، نباید چندان روی صحت آن‌ها حساب کنیم.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه