ال‌جی G6 را در کنار ال‌جی G5 ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
LG G6

تا این لحظه عکس‌ها و تصاویر مختلفی از گوشی ال‌جی G6‌ لو رفته و تقریبا می‌دانیم که این گوشی جدید چه شکلی است.  امروز هم تصویر جدیدی از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده که G6 را در کنار G5‌ نشان می‌دهد.

این تصویر روی شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo قرار گرفته است. در حالی که گوشی G5 از صفحه نمایش ۵.۳ اینچی بهره می‌برد، ال‌جی صفحه نمایش ۵.۷ اینچی روی G6 قرار داده. ال‌جی لبه‌های گوشی جدید خودش را باریک‌تر کرده تا صفحه نمایش بزرگ‌تری را روی این محصول قرار دهد. صفحه نمایشی که با اسم Full Vision شناخته می‌شود.

lg-g6-vs-lg-g5

مورد بعدی که با نگاه به عکس لو رفته از G6 متوجه آن می‌شوید، لبه‌های گرد است. ال‌جی G6 در مقایسه با G5 از لبه‌های گردتری بهره می‌برد و ظاهر زیباتری به گوشی بخشیده‌اند. البته گفته شده که این تغییر ظاهر روی رابط کاربری گوشی هم تاثیرگذار بوده و ال‌جی یکسری قابلیت‌های جدید به پرچم‌دار بعدی خودش اضافه کرده و حتی رابط کاربری آن هم با تغییراتی مواجه شده است.

انتظار داریم که گوشی ال‌جی G6 در تاریخ ۸ اسفند ماه در نمایشگاه MWC 2017 رسما رونمایی شود. با توجه به فروش نا امیدکننده‌ی ال‌جی G5، ال‌جی امید زیادی به گوشی جدید خودش دارد.

منبع: techtastic

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه