ال‌جی G6 زودتر از گلکسی S8 سامسونگ راهی بازار می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اوایل اسفند ماه نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلونا برگزار می‌شود و انتظار داریم که شرکت‌های مختلف گوشی‌های مهم خودشان را معرفی کنند. ال‌جی و سامسونگ از جمله شرکت‌هایی هستند که به احتمال زیاد محصولات خودشان را در این نمایشگاه رونمایی می‌کنند؛ اما به نظر می‌رسد که گوشی ال‌جی زودتر از پرچم‌دار سامسونگ راهی بازار خواهد شد.

خبرگزاری‌های کشور کره‌ی جنوبی بر این باور هستند که گوشی LG G6 زودتر از گوشی گلکسی S8 راهی بازار خواهد شد و حتی گفته شده که علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی جدید ال‌جی را در تاریخ ۲۰ اسفند ماه خریداری کنند. این درحالی است که سامسونگ گلکسی S8‌ را دیرتر راهی بازار می‌کند و دلیل آن هم جلوگیری از بروز اتفاقات احتمالی است.

سامسونگ سال گذشته گوشی S7 را در تاریخ ۲۱ اسفند ماه راهی بازار کرده بود و ال‌جی هم G5 را در تاریخ ۱۲ فروردین در اختیار کاربران قرار داد. حالا امسال همه چیز برعکس شده و ال‌جی قصد دارد گوشی خودش را زودتر از سامسونگ راهی بازار کند. این موضوع می‌توان روی فروش پرچم‌دار جدید این شرکت تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

البته تاخیر در عرضه‌ی گلکسی S8 برای بالابردن امنیت این گوشی خواهد بود. با این حال این اتفاقات به سود ال‌جی تمام شده و این شرکت می‌خواهد با عرضه‌ی زود هنگام گوشی خودش بازار سامسونگ را به دست بیاورد.

منبع: ET News

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    الجی که سهله هیچ گوشی ای جلودار رکوردهای فروش S8 نخواهد شد

  2. Avatar کامران

    سامی جان دیگه حنات رنگی نداره متاسفانه… البته ال‌جی هم خیلی بهتر از اون نیست … البته اپل هم چندساله هیچ چنگی به دل نمیزنه…

  3. Avatar mahdispd///

    موفقیت موقع فروش معلوم میشه که کودوم بیشتر فروش داشته
    برنده میدان:Galaxy S8

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه