ال‌جی G6 قاب فلزی دارد؛ تصاویر جدید آن را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

چند روز پیش بود که با لو رفتن تصویری از گوشی LG G6 مشخص شد که این محصول بدنه‌ی براق دارد. امروز هم یکسری عکس دیگر از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده که این موضوع را تایید می‌کنند. شایعات می‌گویند که گوشی جدید شرکت ال‌جی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ راهی بازار می‌شود؛ چرا که تمام موجودی تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ برای گوشی گلکسی ‌S8 استفاده می‌شود. استفاده از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ هم برای یک گوشی سال ۲۰۱۷ یک نقطه ضعف به حساب می‌آید و باید ببینیم که ال‌جی چه چاره‌ای برای این موضوع می‌اندیشد.

در تصاویری که امروز از گوشی G6 لو رفته، بیشتر از قبل با ظاهر آن آشنا می‌شوید. مشخص شده که این گوشی از بدنه‌ی فلزی براق استفاده می‌کند و هیچ دکمه‌‌ای هم در جلوی گوشی دیده نمی‌شود. ال‌جی برای این محصول از دوربین دوتایی استفاده کرده و فلش گوشی هم بین این دو دوربین قرار گرفته است. پایین‌تر از دوربین‌‌های دوتایی هم سنسور تشخیص اثر انگشت مشاهده می‌شود.

دکمه‌های تنظیم صدا در کنار دکمه‌ی خاموش و روشن در سمت چت گوشی قرار گرفته‌اند و در سمت راست هم محل قرار گرفتن سیم‌کارت دیده می‌شود. جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا در بالای G6 قابل مشاهده است و پورت USB Type-C هم در پایین گوشی قرار گرفته. البته روی این قسمت یک در پوش قرار گرفته تا آب به داخل آن نفوذ نکند. گفته شده که G6 در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است.

انتظار داریم که این تلفن همراه هوشمند در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شود. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را ببینید:

منبع: androidpure

‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Yasin

    گوشیه زیبایی هست

    حتی اگه بخواد از اسنپدراگون ۸۲۱هم استفاده کنه بازم من اینو ب گلکسی s8 ترجیح میدم

  2. Avatar Dariush

    وای چقدر خوبه . طراحیش فوق العاده است . ال جی سری جی همیشه عالی بوده و لی جی۶ از نظر طراحی از سری های قدیمی یک سر و گردت بالاتره . من وقتی خودم جی۴ خریدم متوجه شدم که پرچم دارهای ال جی از هم رده های خودش شاید روی کاغذ پایین تر باشه ولی در عمل و کارایی بالاتره . چون من شخصا تست های بنچ مارک ها برام اهمیتی نداره بازی با دیتای ۴ گیگ رو هر شب بالای ۲ ساعت بازی میکنم نه خیلی داغ میشه نه هنگ میکنه ولی من همیشه دوست داشتم گوشی با امکانات و رابط کاربری ال جی ضد اب هم باشه که الان ال جی این مجموع کامل رو طراحی کرده برای کاربرانی که مثل من امکانات مولتی مدیا در صدر نیاز هامه. دوربین خوب . صدای بلند . کیفیت صفحه نمایش …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه