گوشی ال‌جی V20 رسما در ایران معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت مدیاپردازش با همکاری بخش موبایل شرکت ال‌جی امروز در هتل پارسیان آزادی گوشی LG V20 را به شکل رسمی در ایران معرفی کرد. جدیدترین تلفن همراه هوشمند شرکت ال‌جی که امکانات بسیار خوبی هم دارد، در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با قیمت بسیار مناسب و هدایای ویژه به فروش می‌رسد.

lg_v20_3

در مراسم رونمایی این گوشی برخی از مسئولان بخش موبایل شرکت ال‌جی هم حضور داشتند که باعث شده بودند مراسم شکل رسمی‌تری به خودش پیدا کند. همان‌طور که حتما می‌دانید گوشی LG V20 با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. همچنین ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. این گوشی دو سیم کارته است و از کارت حافظه هم پشتیبانی خواهد کرد. در واقع این تلفن همراه هوشمند از دو شیار سیم‌کارت و یک شیار مخصوص کارت حافظه بهره می‌برد که باعث شده کاربران بتوانند همزمان از دو سیم‌کارت و کارت حافظه استفاده کنند.

LG_V20_1

این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد و همانند مدل قبلی خودش یک صفحه نمایش ۲.۱ اینچی هم روی آن قرار گرفته است. در صفحه نمایش دوم اعلان‌های مختلف به نمایش در می‌آیند و کاربران می‌توانند در همان قسمت به اعلان‌ها پاسخ دهند. همچنین یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم روی آن دیده می‌شود که برای کارهای روزانه مناسب خواهد بود.

مسئولان ال‌جی در جریان برگزاری مراسم معرفی رسمی LG V20 در ایران

مسئولان ال‌جی در جریان برگزاری مراسم معرفی رسمی LG V20 در ایران

از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید ال‌جی می‌توان به سیستم صوتی و سیستم ضبط صدای فوق‌العاده‌ی آن اشاره کنیم. این تلفن همراه هوشمند اولین محصولی در دنیا به حساب می‌آید از DAC چهارگانه برای پخش صدا و قابلیت ضبط صدا با فرمت ۲۴ بیتی بهره می‌برد. این موضوع باعث شده که تجربه‌ی فیلم‌برداری با این گوشی و تجربه‌ی گوشی دادن به موسیقی‌های مختلف برای کاربران بسیار لذت بخش باشد.

LG_V20_2

گوشی V20 از دوربین دوتایی در پشت بهره می‌برد. دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکی تصاویر روی این محصول قرار گرفته‌اند. باید به این موضوع اشاره کنیم که دوربین ۸ مگاپیکسلی از سنسور وایدتری بهره می‌برد و برای عکاسی‌های دسته‌ جمعی و عکاسی از مناظر  مختلف مناسب خواهد بود.  این دوربین‌ها به قابلیت Steady Record 2.0 مجهز شده‌اند که باعث می‌شود لرزش در زمان فیلم‌برداری تاثیر زیادی روی فیلم‌ها نگذارد.

همان طور که گفتیم این تلفن همراه هوشمند را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید محصول از دیجی‌کالا

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    مسعولین دیجی کالا خواهشا نسخه b&o رو موجود کنید و اینکه آیا در آینده موجود میشه یا نه لطفا جواب بدین.

    نسخه معمولی رو نمیخوایم

    1. Avatar علی روشن ضمیر

      دوست عزیز نسخه بی اند وارد ایران نخواهد شد

  2. Avatar امیر

    لطفا نسخه B&o رو بیارید نسخه معمولی که طرفدار نداره

    نسخه b&o کیفیت صوتی بالایی داره

    1. Avatar حسین

      دوست عزیز سلام …میگن نسخه B&o فقط با هنزفری B&o کاربرد داره …بدون اون تفاوتی به نسخه معمولی نداره

  3. Avatar سارا

    تا پول جور کردم نا موجود شد آخه چراااااااااااااا

  4. Avatar ارام

    سلام از دی جی کالا تقاضه داریم مدت پیش فروش رو تمدید کنید لطفا.مرسی

  5. Avatar امیر راسلان

    چرا پس ناموجود شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :(((((

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه