ال‌جی V30 صفحه نمایشی بزرگ با بدنه‌ای باریک دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ال‌جی تا چند وقت دیگر رسما گوشی V30 را معرفی می‌کند. محصولی که به ظاهر شباهت زیادی به ال‌جی جی ۶  دارد. البته شایعات می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایش OLED بهره می‌برد  و برای اجرای مضامین واقعیت مجازی هم بسیار مناسب است. استفاده از صفحه نمایش OLED روی محصول ال‌جی هم نوع خودش بسیار جالب است. حتی مسئولان این شرکت هم اعلام کرده‌اند که اکنون زمان مناسبی برای ساخت گوشی با چنین صفحه نمایشی است.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی وی ۳۰ به صفحه نمایش ۶ اینچی OLED مجهز شده و لبه‌ّ بالای گوشی ۲۰ درصد و لبه پایین هم ۵۰ درصد باریک‌تر شده است. به همین دلیل کاربران فضای بیشتری برای دیدن مضامین مختلف روی گوشی خواهند داشت. همچنین به نظر می‌رسد که لوگوی ال‌جی هم از روی گوشی به پشت آن منتقل شده است.

صفحه نمایش این تلفن همراه هوشمند لبه‌ّهای گردی دارد و به احتمال زیاد از یک لایه محافظ Gorilla Glass 5 هم بهره می‌برد. حتی تصویری از از قسمت پایین این گوشی منتشر شده که حرف مسئولان ال‌جی را تایید می‌کند.

کاملا مشخص است که ترند امسال بازار گوشی‌های هوشمند استفاده از صفحه نمایش بزرگ و لبه‌های باریک و است. چیزی که در گلکسی اس ۸ دیدیم و در نوت ۸، وی‌ ۳۰ و آیفون ۸ هم ادامه پیدا می‌کند.

منبع‌: LG
telegram_ad2_1

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه