امتیازات فیفا ۱۷ منتشر شد؛ همچنان در اوج

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

امتیازات بازی فیفا ۱۷ منتشر شد و با توجه به آن‌ها می‌توانیم بگوییم که این قسمت از مجموعه بازی‌های فیفا همچنان یک تجربه‌ی فوق‌العاده از فوتبال را برای گیمرها به همراه می‌آورد.

بازی فیفا ۱۷ درکنار تغییراتی که در گیم‌پلی داشته از چند تغییر بزرگ هم برخوردار است. اولین موضوع عوض شدن موتور گرافیکی بازی است. این بازی با استفاده از موتور «فراستبایت» (FrostBite) ساخته شده و به همین دلیل از نظر گرافیکی همه را شگفت‌زده کرده است. برای اینکه بیشتر متوجه این موضوع بشوید، می‌توانید مقایسه‌ی تصویری و ویدیو این بازی را با فیفا ۱۶ را ببینید.

همچنین یک مود داستانی جدید هم برای اولین‌بار به این بازی اضافه شده که در نوع خودش بسیار جالب توجه خواهد بود. در این مود کنترل یک بازیکن فوتبال را به دست می‌گیرید که از تیم‌های مختلف فوتبال را شروع می‌کند و سرانجام به باشگاه منچستر یونایتد راه پیدا می‌کند.

همین ویژگی‌ها باعث شده که نظر منتقدان نسبت به این بازی بسیار خوب باشد. تا این لحظه میانگین امتیازات بازی در سایت Metacritic به ۸۶ رسیده است. در ادامه می‌توانید برخی از امتیازاتی که این بازی دریافت کرده را مشاهده کنید:

Gaming Nexus – ۹۵

Everyeye.it – ۹۳

Multiplayer.it – ۹۳

COGconnected – ۹۳

IGN Spain – ۹۱

Hobby Consolas – ۹۱

Vandal Online – ۹۰

SpazioGames – ۹۰

Attack of the Fanboy – ۹۰

God is a Geek – ۹۰

Stevivor – ۹۰

Atomix – ۸۹

Game Informer – ۸۸

LevelUp – ۸۸

IGN Italia – ۸۷

IGN – ۸۴

Game Revolution – ۸۰

Gamer.nl – ۸۰

InsideGamer.nl –  ۸۰

Eurogamer Poland – ۸۰

We Got This Covered – ۸۰

Gameblog.fr – ۸۰

Digital Spy – ۸۰

Eurogamer Italy – ۸۰

همان‌طور که مشاهده می‌کنید این بازی فعلا امتیازی زیر ۸۰ به دست نیاورده و همین موضوع کیفیت بازی را تضمین می‌کند. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که بازی PES 2017 هم توانسته میانگین امتیازات ۸۶ را به دست بیاورد که باعث شده رقابت این بازی‌ها امسال جدی‌تر از سال‌های گذشته شود.  بازی فیفا ۱۷ تا چند روز دیگر برای کنسول‌‌های بازی و کامپیوترهای شخصی راهی بازار خواهد شد.

منبع: VG247MetaCritic

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. amir

    gamespot koo pass>

    1. سایت GameSpot هنوز امتیاز نداده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه