[اینفوگرافیک] هر چیزی که برای امنیت وسایل و کیف پول در سفر باید بدانید

۲۷ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پول در سفر

آفتاب تابستانی که از پنجره روی زمین می افتد، روزها که طولانی می‌شوند و کولرها که روشن می‌شوند به اولین چیزی که اغلبمان فکر می‌کنیم سفر است. از سفر به شمال و شهرهای مختلف ایران گرفته تا کشورهای دیگر دنیا همه جذابیت‌های خودشان را دارند.

برای لذت بردن هرچه بیشتر از سفر باید قبل از آن برنامه‌ریزی کنیم. مکان‌های دیدنی که دوست داریم برویم، مشکلاتی که ممکن است برایمان پیش بیاید، غذاهای محلی شهر یا کشور مقصد و رسم و رسومات آن تنها بخشی از چیزهایی است که لازم است بدانیم. پیشرفت‌های دنیای تکنولوژی هم به کمک ما آمده و این روزها لازم نیست زیاد نگران ناآشنا بودن کشور یا شهر مقصدمان باشیم. می‌توانیم به راحتی مسیرها را در گوگل مپ پیدا کنیم و یا در اپلیکیشن‌های مختلف رستوران، بانک یا ایستگاه‌های مترو و اتوبوس را بیابیم.

یکی از چیزهایی که فکر بیشتر ما را درمورد سفر مشغول می‌کند امنیت وسایل و کیف پولمان است. این مسئله در سفرهای خارجی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. گم کردن کیف پول یا مدارکی مثل پاسپورت در کشوری دیگر می تواند مشکلات زیادی برای ما به وجود بیاورد. به خصوص این‌که احتمالا پول نقد زیادی را همراه ببرند.

این اینفوگرافیک یک راهنمای ساده برای کم کردن استرس در سفر است. هرآن‌چه در سفر برای امنیت وسایل و کیف پول خود باید بدانید را در این اینفوگرافیک آورده‌ایم. در آینده‌ی نزدیک منتظر مطالب و اینفوگرافیک‌های جذاب دیگری در مورد سفر و ملزومات آن باشید.

پول در سفر

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. مرتضی

    سلام
    به عنوان کسی که زیاد سفر میکنم میخوام یک نکته اضافه کنم
    از مدارک اصلیتون، مثل پاسپورت و صفحه ویزای کشوری که بهش سفر میکنید قبل از سفر اسکن تهیه کنید و اون رو به ایمیل خودتون ارسال کنید، تا در صورتی که حتی همه چیزتون گم بشه از طریق ایمیلتون بهش دسترسی داشته باشید.

    متشکر

    1. لیلا

      سلام
      چه نکته ی خوبی! مرسی

    2. امیر حیدری

      میتونید توی گوگل درایو هم آپلود کنید. من قبلاً این کار رو کردم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه