امکان استفاده از کورتانا روی Band 2 فراهم شد

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت نرم‌افزار Microsoft Health را برای سیستم عامل اندروید بروزرسانی کرده است. این بروزرسان، پشتیبانی از منشی هوشمند مایکروسافت را به این نرم‌افزار اضافه می‌کند. یعنی کاربران مچ‌بندهای Microsoft Band 2 از این پس می‌توانند کورتانا را با استفاده از مچ‌بند خود فعال کنند.

تنها کافی است تا از میکروفونی که روی Band 2 است استفاده کنید و فرمان‌های صوتی خود را به کورتانا بدهید.

مچ‌بند Microsoft Band 2 در مهر ماه سال گذشته عرضه شد. مایکروسافت در زمان عرضه‌اش گفته بود که امکان استفاده از منشی هوشمند Cortana را روی مچ‌بند خود فراهم خواهد کرد. امکان استفاده از Cortana روی این مچ‌بند قرار بود هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای سیستم عامل iOS فراهم شود.

در حالی که اپ Microsoft Health سال گذشته عرضه شد، امکان استفاده از Cortana در آن قرار نداشت. البته کسانی که گوشی ویندوزی داشتند، می‌توانستند مچ‌بند Microsoft Band را به گوشی‌شان وصل و از کورتانا هم توسط آن استفاده کنند. با این حال، بسیاری از خریداران مچ‌بند مایکروسافت ترجیح می‌دهند از آن با استفاده از گوشی هوشمند اندرویدی خود استفاده کنند.

پس از بروزرسانی اپ Microsoft Health، تنها کافی است تا از میکروفونی که روی Band 2 است استفاده کنید و فرمان‌های صوتی خود را به کورتانا بدهید.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه