امکان ساخت دنباله بازی Sunset Overdrive وجود دارد

۱۰ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازی‌های چند سال اخیر استودیوی بازی‌سازی Insomniac Games عنوان بود به اسم Sunset Overdrive که برای ایکس‌باکس وان عرضه شده بود.  این بازی می‌توانست دنباله هم داشته باشد، اما تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.

به‌تازگی «تیم پرایس» (Tim Price) بنیانگذار این استودیوی بازی‌سازی به این موضوع اشاره کرد که احتمال ساخت Sunset Overdrive 2 وجود دارد و طرفداران هم این درخواست را از ما دارند؛ اما ساخت دنباله این بازی نیاز به ناشر مناسب دارد.

پرایس در صحبت‌هایش گفت:« مردم درباره بازی Sunset Overdrive خیلی صحبت می‌کنند و خیلی‌ها منتظر هستند که دنباله آن را ببینند. ما برای ساخت دنباله این بازی نیاز به ناشر و همکار مناسبی داریم. بازی بسیار بزرگ است و Sunset 2 قطعا عنوان بسیار گسترده و شگفت‌انگیز خواهد بود.»

در حالی که مایکروسافت ناشر بازی Sunset Overdrive بود، اما استودیوی Insomniac صاحب امتیاز بازی به حساب می‌آید و خودشان تصمیم می‌گیرند که برای ساخت دنباله بازی چه کار بایند انجام دهند. حتی احتمال دارد که نسخه دوم با پیدا کردن ناشر جدید از انحصار ایکس‌باکس خارج شود.

البته تا این لحظه هیچ صحبتی درباره ساخت دنباله این بازی نشده است و نمی‌دانیم که آیا دنباله‌ای برای این بازی ساخته می‌شود یا خیر. به نظر می‌رسد که فعلا به ساخت دنباله این بازی فکر نمی‌کند.

منبع: gamespot

‌‌‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه