امکان عرضه‌ی Overwatch روی کنسول Switch وجود دارد

۲۰ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی دو ماه پیش بود که «جف کپلن» (Jeff Kaplan)، کارگردان بازی اورواچ (Overwatch) از احتمال بسیار پایین عرضه‌ی بازی‌اش روی کنسول جدید نینتندو صحبت کرد. کپلن اخیرا در مصاحبه‌ای گفته است که می‌خواهند وضعیت بهینه سازی بازی Overwatch برای اجرای روی کنسول Switch را بررسی کنند و ببینند که آیا این بازی با استانداردهای بلیزارد روی کنسول هیبریدی نینتندو می‌تواند اجرا شود یا نه.

جف کپلن طی مصاحبه‌ای به خبرگزاری Express Online گفته است: “مشکل این جاست که طوری حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای Overwatch را تنظیم کرده‌ایم که برای اجرای این بازی روی Switch، باید بازی را دوباره بهینه سازی کنیم و ببینیم که چگونه می‌توانیم Overwatch را روی این پلتفرم بیاوریم.”

کارگردان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های اکشن اول شخص چند سال اخیر هم‌چنین گفته است که پشتیبانی از Overwatch همین حالا هم روی سه پلتفرم، یعنی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و کامپیوتر، کار راحتی نیست؛ طوری که بلیزارد نمی‌تواند پشتیبانی از یک پلتفرم چهارم را به راحتی در برنامه‌های‌اش جای دهد.

کپلن می‌گوید که تیم آن‌ها همزمان بازی Overwatch را روی سه پلتفرم بروزرسانی می‌کنند و با اضافه شدن کنسول Switch، این کار بسیار سخت می‌شود.

در نهایت، کارگردان Overwatch گفت که عرضه‌ی بازی روی کنسول Nintendo Switch ممکن است اتفاق بیافتد.

بازی Overwatch همین حالا هم به بخش بزرگی از زندگی میلیون‌ها بازی‌کننده تبدیل شده است و نمی‌دانیم عرضه‌ی آن روی یک کنسول همراه مثل Nintendo Switch، چه تاثیراتی را می‌تواند برای جامعه در پی خواهد داشت.

منبع: GameSpot

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar هومن

    دیجی‌کالا نمیاره کنسول Switch رو؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه