سامسونگ به امید پیشرفت، مدیران بخش موبایل‌اش را عوض می‌کند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ «دونگ جین کوه» را به عنوان مدیر واحد ارتباطات همراه این شرکت انتخاب کرده است. «کوه» پیش از این مدیریت بخش توسعه و تحقیقات موبایل این شرکت کره‌ای را برعهده داشت.

سامسونگ در حالی از فروش گوشی‌های هوشمندش ناراضی است که این شرکت، بالاترین رتبه را در فروش گوشی‌های هوشمند دارد.

«کوه» جایگزین «جی کی شین» شده است. «شین» از سال ۲۰۱۱ مدیر بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ بود و هم‌چنین به عنوان یکی از مدیران عامل شرکت «سامسونگ الکترونیکس» فعالیت می‌کرد. «شین» با اینکه جای خود را به «کوه» می‌دهد، اما هنوز هم مدیریت بخش موبایل سامسونگ را برعهده خواهد داشت. شین از این پس استراتژی‌های بلند مدت و برنامه‌های رشد اقتصادی سامسونگ را تعیین خواهد کرد.

شرکت سامسونگ معتقد است که بخش موبایل و گوشی‌های هوشمند این شرکت انتظارات را برآورده نکرده‌اند. به همین دلیل هم این شرکت امیدوار است تا با تغییر مدیران این بخش، شاهد پیشرفتی در فروش گوشی‌های هوشمند خود باشد.

سامسونگ در حالی از فروش گوشی‌های هوشمندش ناراضی است که این شرکت، بالاترین رتبه را در فروش گوشی‌های هوشمند دارد و بیشترین سهم از بازار موبایل را به دست خود گرفته است.

پروفسور «کیم سانگ جو» از دانشگاه اقتصاد هانسونگ می‌گوید که فروش پایین گوشی Galaxy S6، دلیل اصلی این تغییرات در سامسونگ است.

منبع:‌ GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه