ام جی ZS با چهره‌ای جدید معرفی شد؛ تلاش چینی ها برای احیای خودروساز بریتانیایی

۲۰ تیر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
ام جی ZS

ام جی ZS یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش ام جی در بازار جهانی است که به خصوص در انگلستان طرفداران قابل توجهی برای خود مهیا کرده است. اکنون ام جی تصمیم گرفته تا این محصول پرفروش را با اندکی بهبود روانه بازار کند.

ام جی ZS پرفروش‌ترین محصول شرکت ام جی است و این شرکت قصد دارد تا پس از سه سال، تغییراتی را در چهره این خودرو اعمال نماید. علاوه برآن به گفته ام جی بهبودهای قابل توجهی در کیفیت ساخت ام جی ZS اعمال شده است.

ام جی ZS‌ در بازار خودرو اروپا با کیا استونیک رقابت می‌کند و موفق شده تا رقیب شناخته‌ شده کره‌ای خود را به عقب براند. این خودرو در انگلستان با قیمت ۱۵۴۹۵ پوند به فروش می‌رسد و توجه خریداران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است.

تغییرات محسوس ام جی ZS برای سال ۲۰۲۰

حال برای سال ۲۰۲۰، ام جی ZS‌ با چراغ‌های تمام LED و جلوپنجره مشبک مشکی رنگ نسبتا عظیم عرضه می‌شود. یک محافظ آلومینیومی نیز وظیفه محافظت از قطعات موتور در برابر ضربات را بر عهده خواهد داشت.

رینگ‌های آلیاژی جدید نیز زینت بخش نمای جانبی ام جی ZS خواهند بود. در نمای عقبی تغییرات چندانی دیده نمی‌شود و تنها طراحی چراغ‌ها اندکی مدرن‌تر شده است. سپر عقب نیز اصلاح شده است.

برای ام جی ZS جدید یک رنگ تازه نیز در نظر گرفته شده که به آبی بترسی مشهور است. افزایش کیفیت گفته شده از سوی ام جی را در ابتدا می‌توان در داشبورد مشاهده کرد که در ساخت آن از مواد نرم و باکیفیت استفاده شده است.

ام جی ZS‌ همچنان از صفحه نمایش لمسی بزرگتر ام جی HS‌ بهره‌مند است که سایز آن ۱۰.۱ اینچ برآورد می‌شود. سیستم چندرسانه‌ای ام جی ZS نیز به تجهیزاتی همچون اندروید اتو، اپل کارپلی و DAB مجهز است.

مدل‌های گران‌تر ام جی ZS به رهیاب ماهواره‌ای و دوربین ۳۶۰ درجه مجهز خواهند بود. دکمه‌های تنظیم سیستم تهویه اکنون رنگ مشکی پیانویی دارند و کنسول جلو نیز به عنوان یک قطعه استاندارد به ام جی ZS‌ افزوده شده است.

ام جی ZS

پیشرانه اقتصادی و پاک

به گفته ام جی، مدل جدید ZS توسط مهندسان انگلستان و برای رانندگان انگلستان ساخته شده است. به همین منظور سه حالت رانندگی برای ایجاد تغییر در حالت‌های فرمان و سیستم تعلیق در نظر گرفته شده است.

تنها یک پیشرانه برای ام جی ZS قابل انتخاب بوده که یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر است. این جعبه دنده با یک گیربکس پنج سرعته دستی در دسترس خریداران است تا شتاب صفر تا صد ۱۰.۹ ثانیه‌ای را برای این کراس‌اوور به ارمغان بیاورد.

مصرف سوخت پیشرانه کوچک ام جی ZS حدود ۶.۸ لیتر در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی خواهد بود. انتظار می‌رود ام جی ZS الکتریکی نیز در آینده‌ نزدیک با همین سطح تغییرات معرفی گردد هرچند هنوز خبر رسمی در این مورد اعلام نشده است.

منبع: autocar

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه