این رندرهای رسمی زوایای مختلف نوکیا ۹ را نشان می‌دهند

۲ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نوکیا 9

شرکت HMD روز یکشنبه ۵ اسفند قرار است یک مراسم برگزار کند و در این رویداد بالاخره شاهد معرفی نوکیا ۹ مجهز به دوربین پنج‌گانه خواهیم بود. در چند هفته‌ی گذشته، به حجم خبرها و تصاویر مربوط به این گوشی افزوده شده و به همین خاطر با قاطعیت زیادی می‌توانیم در مورد ویژگی‌های این گوشی اظهارنظر کنیم. اما حالا، تعدادی از رندرهای رسمی این گوشی منتشر شده‌اند که زوایای مختلف نوکیا ۹ را به‌خوبی نشان می‌دهند.

این رندرها، اطلاعات قبلی ما را تایید می‌کند؛ از فقدان ناچ گرفته تا حاشیه‌های ضخیم در بالا و پایین نمایشگر. در پنل پشتی هم دوربین پنج‌گانه به همراه فلش LED توجهات را جلب می‌کند. در لبه‌ی پایینی هم اسپیکر و پورت USB-C دیده می‌شود در ضمن باید خاطرنشان کنیم نوکیا ۹ اولین گوشی HMD است که از جک هدفون بهره نمی‌برد.

نوکیا 9

این گوشی عضوی از پروژه اندروید وان محسوب می‌شود و این یعنی شاهد به‌روزرسانی سیستم‌عامل تا ۲ سال و ارائه‌ی آپدیت‌های امنیتی تا ۳ سال خواهیم بود. در این رندرها، می‌توانیم آیکون اثر انگشت را بر روی نمایشگر ببینیم و با توجه به عدم وجود حسگر اثر انگشت در پنل پشتی و گزارش‌های منتشر شده، باید بگوییم که این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. در نهایت باید بگوییم که زمان زیادی به معرفی رسمی این گوشی باقی نمانده و باید ببینیم که آیا HMD توانسته یک گجت هیجان‌انگیز تولید کند یا نه.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه