انتشار نمونه عکس دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی می میکس آلفا

۱ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
می میکس آلفا

شیائومی و سامسونگ مدتی قبل اعلام کردند که موفق به توسعه سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی شده‌اند. حالا طبق خبرها و تصاویر منتشر شده، می‌توانیم با قاطعیت زیادی بگوییم که گوشی شیائومی می میکس آلفا از این سنسور بهره می‌برد.

شیائومی در اکانت خود در شبکه اجتماعی Weibo تصویری منتشر کرده که توانایی زوم دیجیتال این سنسور قدرتمند را نشان می‌دهد. در این تصویر عبارت «دوران ۱۰۰ مگاپیکسلی» و رزولوشن ۱۲۰۳۲ در ۹۰۲۴ ذکر شده است. در ادامه می‌توانید این تصویر منتشر شده را مشاهده کنید.

می میکس آلفا

در عکس منتشر شده، شاهد ثبت جزییات فوق‌العاده‌ای هستیم ولی باید خاطرنشان کنیم که ظاهرا این عکس در محیط استودیو با نورپردازی حرفه‌ای ثبت شده است. همچنین باید بگوییم که دوربین‌های ۴۸ و ۶۴ مگاپیکسلی فقط در محیط‌های پر نور می‌توانند عکس‌های باکیفیت مبتنی بر رزولوشن کامل را ثبت کنند. به همین خاطر باید ببینیم که سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی در حالت رزولوشن کامل و ترکیب پیکسل‌ها نسبت به دیگر دوربین‌ها چه حرفی برای گفتن دارد.

در مراسمی که شیائومی قرار است فردا برگزار کند، از گوشی می ۹ پرو ۵G هم رونمایی می‌شود. اما بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی مجهز به دوربین سه‌گانه است که برای دوربین اصلی سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و در کنار آن دوربین تله‌فوتو و اولترا واید قرار دارد.

به عبارت دیگر، سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی در نهایت قرار است در می میکس آلفا قرار بگیرد و البته هنوز این موضوع رسما اعلام نشده ولی با توجه به تیزرهای منتشر شده چنین چیزی تا حد زیادی مشهود است. این سنسور قدرتمند تنها ویژگی جذاب می میکس آلفا نخواهد بود و بلکه باید انتظار بهره‌گیری از نمایشگر هیجان‌انگیزی هم داشته باشیم. طبق تصویری که این شرکت منتشر کرده، ظاهرا نمایشگر گوشی مذکور تقریبا به طور کامل لبه‌ی سمت راست و چپ بدنه را می‌پوشاند که برای اولین بار شاهد چنین چیزی هستیم.

می میکس آلفا

در مورد سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی چه فکر می‌کنید؟ آیا چنین سنسوری می‌تواند کیفیت عکس‌ها را به‌طور قابل توجهی بهبود ببخشد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Amirhossein

    می گیم لبه خمیده سامسونگ رو نمی خوایم این بر میداره کل لبه رو نمایشگر می کنه زبون نفهمی بین تولید کننده ها اپیدمی شده امیدوارم این کارو نکنه یا اگر می کنه مشکلاتش رو رفع کنه مثلا لمس نا خواسته پایین آمدن استحکام…

    1. Avatar Amir

      لبه های جدید سامسونگ مشکلی ندارن ، بحث اینا گوشی های دیگه اومدن کپی کنن شدن مثل اولین باری که سامسونگ لبه خمیده زد ، فوق العاده زیاد بود اینا هم همین کارو کرد به مرور کمش می کنن فقط برای زیبایی

    2. Avatar مرتضی

      لبه های نمایشگر مجهز به لمس فشاری هستن
      نگران این موضوع نباشید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه