اندروید ۷ در گلکسی S7 و S7 Edge چه ظاهری دارد؟

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
به تازگی سامسونگ نسخه جدید اندروید یعنی اندروید ۷٫۰ (نوقا) را به‌صورت بتا برای «گلکسی S7» و «گلکسی s7 اج» ارایه کرده و کسانی که در Galaxy Beta Program شرکت دارند، امکان دریافت این به‌روزرسانی را خواهند داشت. در ادامه با دیجی‌کالا مگ همراه باشید تا بدانید ظاهرا این نسخه از اندروید در این دو مدل از سامسونگ چه تغییراتی کرده است.
 
این نسخه البته فعلا تنها برای صاحبان این دو گوشی در آمریکا، بریتانیا، کره و سپس چین عرضه شده و در آینده نزدیک و پس از رفع ایرادات احتمالی، برای تمامی دارندگان S7 و S7 Edge عرضه می‌شود.
 
اما در کنار اخطارهای سامسونگ به دارندگان این دو گوشی که در برنامه بتای دریافت اندروید نوقا شرکت دارند، این شرکت قول تغییرات مشهود و بهینه‌سازی‌های مطلوبی را در این نسخه داده است. در ادامه خواهیم دید که این دو گوشی با اندروید ۷٫۰ چه تغییرات نرم‌افزاری‌ای به خود خواهند دید.
 

صفحه‌ی همیشه‌روشن

سامسون در حال حاضر یک به‌روزرسانی برای روشن نگه داشتن S7 و S7 Edge عرضه کرده که قبلا قرار بود Note 7 هم در قالب Grace UX از آن برخوردار باشد. به هر حال این به‌روزرسانی در اندروید نوقا برای این دو گوشی عرضه می شود. در قالب آن می‌توان اطلاعاتی همچون ساعت و برخی نوتیفیکیشن‌ها را برای همیشه روی صفحه داشت. در واقع پس از روشن کردن این امکان، اعمال تنظیمات و سفارشی‌سازی‌های اساسی، صفحه موبایل همیشه اطلاعاتی که مشخص کرده‌اید را نمایش خواهد داد.

پس‌زمینه‌ی رنگی در طول تماس‌ها و پوشه‌های شفاف

سامسونگ در اندروید نوقا زیبایی‌های بصری را به خوبی وارد کرده. پس‌زمینه‌ی پوشه‌ها در این نسخه شفاف است و در طول تماس‌ها هم پس‌زمینه رنگی قابل مشاهده است.

 

تنظیمات تازه، آیکن‌های رنگی و یکپارچه برای نوتیفیکیشن‌ها و فیلتر مخصوص

علاوه بر ظاهر ساده و مینیمال زبان طراحی Grace UX، قابلیت‌های تازه‌ای در قالب طراحی آیکن‌ها و پیکربندی آنها در به‌روزرسانی اندروید نوقا را برای S7 و S7 Edge شاهد خواهید بود. به‌علاوه فیلتر نور آبی نیز برای مطالعه در شب هم به این گوشی اضافه شده است.

قابلیت‌های تازه برای تنظیم وضعیت باتری و رزلوشن صفحه نمایش

در نوت ۷ تنظیمات بهینه‌تری برای امکان Power Saving Mode در نظر گرفته شده بود که مصرف باتری را بهتر مدیریت می‌کرد. به‌علاوه امکان تنظیم تفکیک تصویر صفحه نمایش Quad HD به ۷۲۰×۱۰۸۰ پیکسل نیز برقرار است. این امکانات در اندورید نوقا هم برای S7 و S7 Edge در دسترس هستند.

جسچرهای لمسی تازه برای اپ دوربین و رابط کاربری ساده‌تر

در اپ دوربین در اندوید نوقای S7 و S7 Edge بسیاری از امکانات با کمک جسچرها در دسترس خواهد بود. با سوایپ به سمت راست و چپ می‌توان حالت عکس‌برداری و فیلترها را تغییر داد و با سوایپ به بالا و پایین می‌توان بین دوربین جلو و عقب جابجا شد. رابط کاربری اپ دوربین به طور کلی ساده‌تر و روان‌تر شده است.
 
 
در ادامه این نسخه از اندروید در S7 و S7 Edge نوآوری‌های دیگری نیز در خود دارد که با کمک زبان طراحی Grace UX که از نوت ۷ سامسونگ گرفته شده در اندروید ۷٫۰ دیده می‌شود. زبان طراحی‌ای که از این پس Nougat UX خوانده می‌شود و با فونت اختصاصی‌ای تحت عنوان SamsungOne بهینه شده است.
 
در مجموع رابط کاربری تاچ‌ویز (TouchWiz) به تاریخ می‌پیوندند و رابط کاربری تازه‌ی سامسونگ که ساده‌تر و بهینه‌تر است جایگزین آن می‌شود. در ادامه اسکرین‌شات‌های بیشتری از اندروید نوقا (۷٫۰) در S7 و S7 Edge را مشاهده کنید. لطفا نظر خود را برای ما و سایر خوانندگان در بخش نظرات منعکس کنید.
 
منبع: Phone Arena
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷۷ دیدگاه
  1. saeif

    مصرف باتری رفته بالا متاسفانه با اندروید نوقا .باید ببینیم با ارتقا ب اندروید ۸ روال میشه یا بدتر.

  2. آرمان

    با سلام خدمت کاربران عزیز به نظر بنده بدلیل ارتقا نرم افزار و کارایی بالای سیستم عامل ۷ در این مدل و تغییر فشار ورود جریان میان قطعات با توجه به cpu این گوشی و بالا بردن عملکرد cpu باعث میشه منبع انرژی جوابگوی این عملکرد و نداشته باشه.و منبع انرژی یا همون باطری سریع تر از حالت عادی خالی شه.راحت و واضح بگم وقتی به مغز انسان فشار زیادتر از توان مغز وارد بشه نیروی انسان زودتر تحلیل میره.پس بهتره با همون اندروید ۶ بسازید و بسوزید.خخخ????

  3. فاطمه

    سلام من اندروید گوشیمو به ۷ تغییر دادم ولی s health ترور میده ک به دلیل سیاست امنیتی s health Samsung نمیتوان در دستگاه روت شده باز شود بعدشم
    ( ۱۰۰۰۱۵۷۳ ×۰)
    ولی گوشی من ک روت نیست ????????

  4. مهدیه

    سلام . منم میخواستم اپدیت کنم گوشیم رو ، ولی نظر ها رو که میخونم میترسم ارتقاش بدم .اخه تو بعضی سایت ها نوشتن بعد یه مدت مصرف باتریش مثل قبل میشه.توضیح بدین یکم در این مورد

  5. Saeid

    سلام آقایونی که بابت منوی فارسیش گفتند برید توی تنظیمات تو قسمت انتخاب زبان اضافه کردن زبان را بزنید بعدش وقتی بر میگردید دوتا زبان هست ویرایش را بزنید و زبان فارسی را بیارید بالای زبان انگلیسی

  6. مرضیه

    سلام من اپدیت کردم نمیتونم تغییر زبانو پیدا کنم میشه راهنمایی کنید لطفا

  7. amin jamshidi

    سلام .من اپدیت کردم دو روز پیش ولی مصرف باتری به طرز وحشتناکی بالاست . شب تا صبح با اینکه هیچ استفاده ای از گوشی نکردم و دیتاش خاموش بوده نزدیک ۳۰ درصد باتری مصرف کرده وقتی هم که استفاده می کنی ازش هر یه دقیقه دو درصد کم میشه !
    چه جوری میشه برگرون به همون ۶ . من با تمام استفادهم از گوشی یک روز و نیم گوشیم شارژ نگه می داشت !????

  8. Zahra

    سلام خسته نباشید
    من اپدیت کردم گوشیمو به اندروید۷
    ولی ناراضیم چون باتری خالی میکنه
    میشه راهنمایی کنید علتش چیه
    چیکار کنم باتری خالی نکنه

  9. سعید

    من گلکسی اس هفت ادج تازه خریدم برید توی قسمت software اپدیت اندروید هفت میاد بعد دانلود کنید خداییش گوشگی های نوت ی چیز دیگس البته فقط نوت پنج ک هم یکپارچه الومنیومه هم قلمش بهینه شده اشتباه کردم فروختمش بعد ایفون خریدک ک دیدم واقعا اشغاله واس ایران بعد دوباره با کلی ضرر فروختم اس هفت اج خریدم اما جای قلم براش خالیه ،نوت پنج ک داشتم کلی با قلمش حال میکردم اما این اس هفت هم از نظر زیبایی و سرعت عالیه اما نسبت به نوت. پنج تغییر محسوسی نداره اما نمیفهمم چه برای نوت پنج چه اس هفت چرا سنسور spo2 نداره و توی لیست s health نیس درحالی ک توی ای هفت دوستم داره،اما دوربینش و باتریگشگگ اس هفت ادج نسبت به نوت پنج بهتر شده اما بهتون پیشنهاد میکنم بین اس هفت و نوت پنج حتما نوت پنج و انتخاب کنید.

  10. هانیه

    سلام تورو خدا راهنمای کنید آپدیت واسه من آمده اما هر کاری میکنم منوش فارسی نمیشه.باید چیکار کنم تا فارسی بشه؟؟؟؟

  11. آرشام

    باید برید بروز رسانی دستی اندروید۷ را میتونید دانلود کنیدآپدیتش اومده نیازی به رام و …. هم نیست خودش اومده برای اس سون اج

  12. رسولشونم

    آقا من اس ۷ ادج رنگ سیلور دارم اندروید ۷ رو تو قسمت بروزرسانی دستگاه با حجم ۱۲۹۰ مگابایت دانلود و نصب کردم فوق العادست اگه براتون اومده حتما نصبش کنید و شکی نداشته باشید تو نصبش اندروید ۷ فوق العادست ????❤

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه