اندروید ۸ برای گلکسی اس ۸ منتشر شد

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس ۸

شرکت سامسونگ بالاخره نسخه نهایی اندروید ۸ را برای دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس منتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده نسخه نهایی اندروید اوریو در حال حاضر در کشور آلمان منتشر شده و بعید نیست که تا چند روز آینده در اختیار کاربران این گوشی‌ها در سرتاسر دنیا قرار بگیرد.

در گزارش‌های مختلف به این موضوع اشاره شده که نسخه نهایی اندروید ۸ فعلا در اختیار افرادی قرار گرفته که عضو طرح آزمایشی اندروید جدید برای گوشی‌های سامسونگ بودند. شرکت سامسونگ تا قبل از این چندین نسخه آزمایشی از اندروید ۸ را برای گلکسی اس ۸ منتشر کرده بود.

با عرضه اندروید ۸ برای گوشی اس ۸ کاربران با نسخه جدیدی از رابط کاربری سامسونگ مواجه می‌شوند. این رابط کاربری Samsung Experience 9.0 نام دارد. از جمله ویژگی‌های جدید این رابط کاری می‌توانیم به صفحه‌کلید جدید، ارتقا پیدا کردن قابلیت‌های دستیار صوتی بیکس‌بی و موارد دیگر اشاره کنیم.  همچنین با نصب اندروید ۸ روی گلکسی اس ۸ به‌روزرسان امنیتی ماه فوریه اندروید را هم دریافت خواهید کرد.

برای دریافت اندروید ۸ برای گوشی‌ّهای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس باید به قسمت Settings بروید و وارد Software Update شوید.

 

 

منبع: sammobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ali javan

    سلام
    واسه نوت ۵ نمیدونین کی عرضه میشه>؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه