اندروید ۷ تنها ۵ درصد بازار گوشی‌های اندرویدی را در اختیار دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که پس از نزدیک به شش ماه که از عرضه‌ رسمی  اندروید ۷ می‌گذرد، این سیستم عامل هنوز نتوانسته درصد زیادی از بازار گوشی‌های اندرویدی را در اختیار داشته باشد. در آمار منتشر شده اندروید ۵ با همان لالی‌پاپ همچنان محبوب‌ترین نسخه‌ی اندروید در بازار است.

براساس اطلاعات منتشر شده از طرف گوگل سهم اندروید ۷ یا نوقا در بازار پلفترم‌های اندرویدی تنها ۴.۹ درصد است. سهم استفاده از اندروید  Gingerbread و Ice Cream Sandwich هم به کمتر از ۰.۹ درصد رسیده است.  در این آمار مشخص شده که سهم استفاده از سیستم عامل اندروید Jelly Bean یا اندروید ۴.۱، ۴.۲ و ۴.۳ هم به ۱۰ درصد رسیده که باز هم بیشتر از سهم اندروید ۷ است. دو نسخه‌ی اندروید کیت‌کت و مارشمالو هم به ترتیب ۲۰ و ۳۱.۲ درصد بازار سیستم عامل اندروید را در اختیار دارند.

Android-distribution

در حال حاضر اندروید لالی‌پاپ با داشتن ۳۲ درصد بازار سیستم عامل اندروید به عنوان پرکاربرترین نسخه‌ی این سیستم عامل در حال حاضر شناخته می‌شود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که در حال حاضر دستگاه‌های زیادی وجود ندارند که با اندروید ۷ راهی بازار شده باشند و تقریبا هر ماه به درصد استفاده از جدیدترین نسخه‌ی ستستم عامل اندروید اضافه می‌شود.

باید به این موضوع هم اشاره کنیم که شایعات می‌گویند گوگل ماه آینده سیستم عامل اندروید O را معرفی خواهد کرد.

منبع: Google

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Farid

    پس ایشالله سه چار ماه بعذگد باز باید آپدیت کنیم دیگه B-)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه