اندروید ۷.۰ کی برای Honor 8 عرضه می‌شود؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی «آنر ۸» (Honor 8) یکی از جدیدترین محصولات شرکت هواوی به حساب می‌آید و به عنوان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های غیر قراردادی سال ۲۰۱۶ هم شناخته می‌شود. البته در حالی که انتظار داشتیم این محصول با اندروید ۷.۰ راهی بازار شود، هواوی اندروید ۶.۰ را روی آن نصب کرده بود. حالا شرکت هواوی گفته که قصد دارد جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را در اواخر بهمن یا اویل اسفند ماه برای آنر ۸ منتشر کند.

در کنار عرضه‌ی اندروید جدید رابط کاربری این تلفن همراه هوشمند هم به EMUI 5.0 به‌روزرسانی می‌شود که یکسری ویژگی جدید در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هواوی گفته این رابط کاربری رفتار کاربر را یاد می‌گیرد و به همین دلیل می‌تواند کارهای مختلفی انجام دهد. البته برنامه‌ها در این رابط کاربری بهتر کار می‌کنند.

رابط کاربری EMUI 5.0 به افراد اجازه می‌دهند که بتوانند چند پروفایل کاربری در گوشی درست کنند. سیستم هوشمند این گوشی هم باعث می‌شود که کاربران در هر رابط کاربری تجربه‌ی متفاوتی داشته باشند. این رابط کاربری یک ویژگی دیگر با نام App Lock‌ دارد که باعث می‌شود نتوان به برخی اپلیکیشن‌ها دسترسی پیدا کرد. حتی گزینه‌ی Power Saving Mode هم در اختیار کاربران قرار گرفته تا در مصرف باتری صرفه جویی شود.

منبع: Android Authority

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه