گوگل سنت‌شکنی نکرده و اندروید O نسخه‌ی ۸.۰ خواهد بود

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدت‌هاست که منتظر خبرها و جزئیات در مورد اندروید O هستیم. یکی از چیزهایی که تاکنون مشخص نبود این است که کدام نسخه از اندروید O به نمایش می‌رسد. منطقا باید این نسخه از اندروید ۷.۰ به ۸.۰ برسد؛ اما گوگل پیش از این سنت‌شکنی کرده و اندروید کیت‌کت را با نسخه‌ی اندروید ۴.۴ منتشر کرده است.

گوگل پیش‌تر اندروید کیت‌کت را با نسخه‌ی اندروید ۴.۴ منتشر کرده

برای کسانی که کنجکاوند باید بگوییم که همه چیز همان‌طور است که پیش‌بینی می‌شد. اندروید O همان‌طور که در اسکرین‌شات پایین می‌بینید؛ نسخه‌ی ۸.۰ خواهد بود.

اندروید O

هنوز نمی‌دانیم اندروید O قرار است چه نامی داشته باشد. با این حال Oreo نسبتا معروف شده است. این یعنی گوگل معامله‌ی دیگری مثل کیت‌کت دارد.

زمان عرضه‌ی اندروید O هنوز مشخص نیست. حرف و حدیث‌هایی هست که اشاره می‌کند این نسخه از اندروید زودتر از انتظار منتشر می‌شود. گزارشی که اخیرا منتشرشده می‌گوید اندروید O هم‌زمان با گوشی پیکسل گوگل در مرداد ماه عرضه می‌شود که زودتر از زمانی است که گوگل، اندروید ۷ نوقا را برای گوشی‌های نکسوز عرضه کرد.

اگرچه زمان عرضه‌ی اندروید برای گوشی‌هایی جز پیکسل و نکسوز داستان دیگری دارد و به OEM وابسته است. اما خبر خوب اینکه گوگل در حال کار بر پروژه‌ی جدیدی است تا زمان بین انتشار اندروید جدید و عرضه برای سایر گوشی‌ها را کم کند.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه