انفجار گوشی سامسونگ در امریکا باعث آتش گرفتن خودروی صاحب آن شد

۲۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

انفجار گوشی سامسونگ باعث آتش گرفتن اتومبیل صاحب آن شد. بر اساس گزارشی که از شبکه تلویزیونی WXYZ متعلق به رسانه‌ی ABC منتشر شده، این گوشی متعلق به یک زن اهل شهر دیترویت در ایالت میشیگان بود. او که از دو گوشی سامسونگ گلکسی S4 و S8 استفاده می‌کرد آن‌ها را در محل قرار دادن لیوان‌ها در خودروی خود گذاشته و در حال رانندگی بود که ناگهان یکی از دو گوشی منفجر می‌شود. به گفته‌ی شاهدان، این زن به سرعت از اتومبیل پیاده می‌شود و خیلی زود شعله‌ها خودروی او را در بر می‌گیرند. این زن در مصاحبه‌اش با شبکه تلویزیونی WXYZ گفته فکر نمی‌کردم پس از وقوع انفجار و آتش گرفتن اتومبیلم زنده بمانم. میزان انفجار و حجم شعله‌ها از چیزهایی که قبلا در مورد آتش گرفتن گوشی‌ها شنیده بودم بسیار بیشتر بود.

به گزارش یک شبکه تلویزیونی محلی، انفجار گوشی سامسونگ در شهر دیترویت ایالت میشیگان، باعث آتش گرفتن اتومبیل صاحب آن شد. سامسونگ گروهی را مسئول بررسی دلایل این اتفاق کرده است.

سخنگوی اداره‌ی آتش‌نشانی شهر دیترویت در مصاحبه‌ای با این شبکه‌ی تلویزیونی گفت: کارشناسان آتش‌نشانی پس از بررسی دقیق خودروی سوخته و صحنه‌ی حادثه، ادعای صاحب اتومبیل را تایید کردند. به گفته‌ی این فرد، خوشبخانه هیچ‌کس در این حادثه آسیب جانی ندیده است. از سوی دیگر وکیل این زن در بیانیه‌ای ابراز کرده که موکل او پس از این اتفاق با مشکلات شدید روحی، بی‌خوابی مفرط و ترس شدید از آتش مواجه شده است. این وکیل افزود: ما با کمپانی سامسونگ در این مورد تماس گرفتیم و برخورد شرکت بسیار مسئولانه بود. سامسونگ گروهی از کارشناسان را برای بررسی دقیق اتومبیل و قطعات به‌جا مانده از گوشی منفجر شده اعزام کرد. او همچنین افزود سامسونگ قول داده تا تمام خسارات ناشی از این حادثه را در صورت احراز تقصیر جبران کند. گفته شده با وجود این اتفاق هنوز هیچ شکایت حقوقی رسمی در این زمینه از سوی قربانی و وکیلش ثبت نشده است. شرکت سامسونگ هم پس از این اتفاق گفته تیم تحقیقاتی متخصصی در مورد این اتفاق تشکیل شده تا با بررسی دقیق آن، از اتفاقاتی مشابه جلوگیری شود.

اگر به خاطر داشته باشید شرکت کره‌ای سامسونگ چند سال پیش و همزمان با عرضه‌ی گوشی خبرساز گلکسی نوت ۷، با مسئله‌ای مشابه درگیر بود. چندین مورد از انفجار این گوشی در همان ابتدای عرضه گزارش شد. به گونه‌ای که سامسونگ مجبور شد تمام گوشی‌های گلکسی نوت جدیدی را که به بازار فرستاده بود جمع‌آوری کند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه