انواع لوسیون بدن که با کمتر از ۴۰ هزار تومان می‌توان خرید!

۲۹ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

بالاخره شمارش معکوس تمام شد! سرما رفت و هوای دلچسب و گرم خودش را به ما نشان داد. لباس پوشیدن در هوای گرم به مراتب آسان‌تر است. به جای پوشاندن خودمان با لایه لایه لباس پشمی، با یک لباس راحت و یک شلوار نخی می‌توان بیرون رفت. اما یک مشکلی وجود دارد؛ آب و هوای خشک زمستان فقط پوست صورت‌‌مان را خشک نکرده، بلکه به پوست بدن‌مان هم رحمی نداشته. در اینجا لوسیون بدن راه چاره است.

آرنج‌های تیره و خشک، پوست پای مات و پوسته پوسته شده، اصلا ظاهری نیست که بخواهیم در بهار و تابستان داشته باشیم. همین باعث شده تا به سمت قفسه فروشگاه‌ها برویم و اولین لوسیون بدن نسبتا خوشبویی که پیدا می‌کنیم برداریم و کل شیشه را روی بدن‌مان خالی کنیم. قطعا روش بهتری هم وجود دارد؛ همان طور که می‌دانید هر لوسیون خوشبو یا خوش‌رنگ و لعابی، بهترین لوسیون بدن برای شما نخواهد شد. درست است که عطر خوش لوسیون بدن بسیار تاثیر گذار است اما نباید نکته‌های مهم دیگر را فراموش کرد. انواع لوسیون خوب برای بدن در بازار وجود دارد و پیدا کردن یک لوسیون واقعا خوب کار راحتی نسیت. اما خبر خوب اینجاست که شما مجبور نیستید برای داشتن یک پوست نرم و درخشان، حتما گران‌ترین لوسیون بدن را بخرید. خوشبختانه ما وقت کافی برای جست‌وجو در بازار و امتحان کردن انواع بادی لوشن را داشتیم تا در این مقاله چند لوسیون بدن خوشبو و مرطوب کننده، که قیمت ارزان و مناسبی دارند به شما معرفی کنیم.

لوسیون بدن نیوآ مدل Cherry Blossom

اگر به دنبال یک رایحه بهاری می‌گردید و دوست دارید تمام روز این رایحه خوش با شما باشد؛ این لوسیون بدن نیوآ با عطر شکوفه گیلاس برای شماست. لوسیون بدن نیوا دارای روغن جوجوباست، اما بدون ایجاد حس چربی روی پوست بدن ، تا ۲۴ ساعت نرمی و لطافت پوست را تضمین می‌کند. شکوفه‌‌های سفید گیلاس اول فصل بهار روی درخت‌ها می‌رویند و عطرشان هوا را پر می‌کند. با این لوسیون بدن، حس قدم زدن در هوای بهار در باغی پر از شکوفه‌های گیلاس را تجربه خواهید کرد. همچنین مهم است بدانید که در ترکیبات ساخت این لوسیون بدن پارابن و مواد سمی استفاده نشده.

لوسیون بدن هیدرودرم سری Lady مدل Multiple Action

یک لوسیون بدن غنی از ویتامین‌های A و D و E و مواد معدنی مفید برای پوست. یک لوسیون با چند کارایی مختلف که رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند. این لوسیون خاصیت انعطاف‌پذیری پوست را افزایش می‌دهد و به دلیل اینکه هیچ اسانس و رایحه‌ای ندارد به راحتی می‌توانید در دوران بارداری هم از لوسیون هیدرودرم Multiple Action برای پوست کل بدن‌تان استفاده کنید.

 

کره بدن چپتر مدل Red 03

کره بدن چپتر یک راه حل موثر از شرکت فرانسوی تولید کننده آن برای دوری از خشکی پوست است. این لوسیون بدن رایحه شیرین ملایمی با عطر تمشک و گل آماریلیس دارد. کره بدن پس از جذب به لایه‌های عمیق پوست می‌‌رسد و به همین دلیل پس از یک دوره استفاده از کره بدن تا مدت طولانی  پوست مرطوب، سرحال و درخشان خواهید داشت.

 

شیر بدن سفت کننده لاکتویت مدل Reafirmante

آرامشی که این شیر بدن به شما می‌دهد احساس منحصربه‌فردی است که شاید از دیگر نرم‌ کننده‌های پوست به دست نیاورید. این شیر بدن لاکتویت خاصیت آبرسانی دارد و از شل شدن پوست جلوگیری می‌کند. روغن بادام شیرین در این لوسیون، یکی از بهترین نرم‌کننده‌های طبیعی پوست به شمار می‌رود که در کنار روغن گل آفتابگردان و گندم استفاده شده تا این شیر بدن را به یکی از پرطرفدارترین راه‌های درمان خشکی و افتادگی پوست تبدیل کند. عصاره چای سبز عطر مطبوعی به آن داده و باید بدانید که در ترکیبات ساخت این شیر بدن هم از پارابن استفاده نشده.

 

ژل خنک کننده پا ایو روشه سری Pretty Feet مدل Lavender

برای روزهایی که می‌خواهیم صندل بپوشیم و دوست داریم پوست پاها لطیف و نرم به نظر برسند این ژل خنک کننده به کمک ما می‌آید. این ژل بدن دارای روغن اسطوخودوس است که حس آرامش و لطافت به پا می‌دهند. همچنین روغن نعنا حس تازگی را در کنار خاصیت خنک کنندگی به ویژگی‌های این ژل مخصوص پا اضافه می‌کند. هر روز بعد از حمام و شست‌و‌شو این ژل را بر روی پاها ماساژ دهید تا علاوه‌بر زیبایی و لطافت، خستگی روز را از پاهای خودتان دور کنید.

 

لوسیون بدن کرم ۲۱ مناسب پوست خشک

برای بهره‌مند شدن از خواص روغن بادام، می‌توانید از این لوسیون بدن استفاده کنید. این لوسیون فوق‌العاده غنی است و بهترین پیشنهاد برای کسانی است که پوستشان زود خشک می‌شود و مجبورند در طول روز مدام از کرم استفاده کنند. به دلیل اینکه لوسیون کرم ۲۱ غلظت کمی دارد، خیلی سریع از سطح به عمق پوست نفوذ می‌کند و یک آب‌رسان قوی برای پوست‌های خشک و حساس محسوب می‌شود. وقتی پوست خیلی خشک شود خارش می‌گیرد و پوسته پوسته می‌شود. این لوسیون می‌تواند حس خشکی و خارش را برطرف ‌کند و از پیدایش ترک‌های پوست هم پیشگیری ‌کند.

 

لوسیون دست و بدن سی گل مدل Aloe vera

اگر پوست شما نه خیلی خشک است و نه خیلی چرب و در واقع یک پوست معمولی دارید، می‌‌توانید هر روز از این لوسیون بدن استفاده کنید. اگر پوست‌تان به هر دلیلی دچار التهاب شده است یا قرمزی و خارش پوست بدن شما را ناراحت می‌کند، ما استفاده مرتب از این لوسیون را به شما توصیه می‌کنیم. این لوسیون بدن دارای آلوئه‌ورا و روغن نارگیل است که نیازهای هر پوستی را تامین خواهد کرد و رطوبت مورد نیاز روزانه پوست را به آن می‌رساند. در این لوسیون بدون مواد سمی مثل لانونین و پارابن استفاده نشده و قیمت ارزان و مناسبی هم دارد.

روتین پوستی
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه