انویدیا سخت مشغول تولید کارت گرافیک است تا به تقاضا پاسخ دهد

۲۳ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

محبوبیت بالای ماین کردن ارزهای دیجیتال، به کمبود کارت‌های گرافیکی در بازار منجر شده است؛ چون افراد کشف کرده‌اند که چیپ‌ست‌های داخل کارت‌های گرافیکی قدرت بسیار بالایی برای ماین کردن ارز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. اینکه هر نوع قطعه‌ای در مملکت ما گران شده است به کنار، در حال حاضر پیدا کردن کارت گرافیک با قیمت خوب در دنیا هم کار ساده‌ای نیست. مدیران انویدیا خبر داده‌اند که برای افزایش تولید کارت گرافیک و پاسخ به تقاضای زیاد برای این قطعات، برنامه‌هایی دارند.

گزارش مالی انویدیا برای سه ماهه‌ی مالی اخیر خود (که به پایان ژانویه ۲۰۱۸ منجر می‌شود)، از درآمد ۲.۹۱ میلیار دلاری این شرکت می‌گوید. از این مقدار درآمد، ۲.۴۶ میلیارد دلار مربوط به چیپ‌ست‌های گرافیکی این شرکت است و در مقایسه با همین مدت زمان در سال گذشته، ۳۳ درصد رشد داشته است. انویدیا می‌گوید که این رشد به خاطر بازی‌های جدید، تعطیلات پایان سال، مسابقات حرفه‌ای بازی و هم‌چنین ماین کردن ارز بوده است.

با این حال، مدیر تجاری انویدیا، «کولت کرس» (Colette Kress)، می‌گوید که تمرکز آن‌ها کسانی نخواهد بود ارز ماین می‌کنند: «تمرکز اصلی ما بازار اصلی کارت گرافیک است، چون ارزهای دیجیتال ناپایدار هستند و باقی می‌مانند.»

انویدیا می‌گوید که از فروشگاه‌ها خواسته‌اند که کارت‌های گرافیک را به گیمرها بفروشند، نه کسانی که می‌خواهند ارز دیجیتال ماین کنند.

«جنسن هوآنگ»، مدیرعامل انویدیا، می‌گوید: «ما سخت مشغول کار هستیم تا کارت گرافیک تولید کنیم و آن‌ها را به دست گیمرها برسانیم. از طرفی هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با همکاری فروشگاه‌ها، کارت‌های گرافیک فقط به گیمرها فروخته شوند.»

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه