اولین آپدیت فیفا ۱۹ مشکل پیتر چک را حل می‌کند

۱۴ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آپدیت فیفا 19
اولین آپدیت فیفا ۱۹ روی کامپیوتر عرضه شده و به زودی هم روی کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

یکی دو روزی بیشتر از عرضه‌ی جدیدترین شماره‌ی مجموعه بازی‌های فیفا نگذشته بود که بازی‌کننده‌ها عکسی جالب از آن منتشر کردند. این عکس «پیتر چک»، دروازه بان حال حاضر آرسنال را در بخش نقل و انتقالات بازی و به هنگام عقد قرارداد نشان می‌دهد، آن هم در حالی که پیتر چک هنوز کلاه محافظ خود را به سر دارد.

این تصویر زمانی بزرگ و معروف شد که خود پیتر چک هم آن را در حساب رسمی توییترش پست کرد. پیتر چک عکس را پست کرده و به شوخی نوشته بود:‌ «بچه‌ها اشتباه درستش کرده‌اید، من کراوات می‌پوشم.»

پیتر چک بازی FIFA 19

توییت پیتر چک حسابی بزرگ شد و در حال حاضر بیش از ۲۲۰ هزار لایک دارد. بر و بچه‌های شرکت EA Sports هم این موضوع را در جدیدترین آپدیت فیفا ۱۹ حل کرده‌اند. اولین بروزرسان فیفا ۱۹ روی کامپیوتر عرضه شده و به زودی هم روی کنسول‌ها عرضه خواهد شد. در یکی از توضیحات این بروزسان آمده است:

«پیتر چک در صحنه‌های بستن قرارداد کلاه خود را پوشیده بود، ما به جای کلاه یک کراوت به او دادیم.»

در تصویر زیر هم می‌توانید نتیجه‌ی این تغییر و آپدیت جدید فیفا ۱۹ را ببینید.

پیتر چک بازی FIFA 19

الکترونیک آرتز در ادامه‌ی توضیحات آپدیت جدید فیفا ۱۹ نوشته است که فعلا قرار نیست گیم‌پلی را شامل تغییرات کنند. سازندگان فیفا ۱۹ می‌خواهند فعلا چند هفته‌ای بازی‌کننده‌ها به تغییرات فیفا ۱۹ عادت کنند. شرکت EA Sports در توضیحات آپدیت نوشته است: «در پی درخواست بازی‌کننده‌ها، فعلا تغییرات فقط شامل حل مشکلات خواهند شد تا بالانس فعلی بازی حفظ شود و بتوانیم بازخوردهای بیشتری دریافت کنیم.»

بازی فیفا ۱۹ روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شده است. البته فیفا ۱۹ نسخه‌هایی هم برای نینتندو سوییچ و کنسول‌های نسل قبلی هم دارد. بازخوردها نسبت به فیفا ۱۹ خوب بوده است و بازی نقدها و نمرات خوبی گرفته.

منبع: یوروگیمر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه