اولین آپدیت No Man’s Sky بازی را حسابی تغییر می‌دهد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

سازندگان بازی No Man’s Sky شاید دو سه ماهی سکوت کرده و هیچ عکس‌العملی نسبت به بازخوردهای بازی‌شان ارایه نکرده باشند، اما تمام این چند ماه را مشغول کار روی بازی بوده‌اند. استودیوی بازی‌سازی Hello Games، خبر از عرضه‌ی یک بروزرسانی بزرگ برای بازی‌شان داده است.

بروزرسان No Man’s Sky که همین حالا هم برای دانلود موجود است، Foundation Update یا «بروزرسان پایه» نام دارد و قرار است پایه و اساسی برای بروزرسانی‌های بزرگ بعدی باشد. قبل از هر چیز، این بروزرسان، سه حالت بازی جدید به No Man’s Sky اضافه می‌کند که هر کدام، قوانین خاص خودشان را دارند.

برخی از قابلیت‌های بروزرسان نسخه‌ی ۱.۱ بازی No Man’s Sky از این قرار هستند:

  • افزوده شدن سه حالت جدید : “خلاق”، “معمولی” و “بقا”. در حالت خلاق، در بازی گشت و گذار می‌کنید و برای خودتان پایگاه و سفینه و ایستگاه فضایی می‌سازید. در حالت معمولی، مثل گذشته به بازی کردن ادامه می دهید و در حالت بقا هم سعی می‌کنید تا با قوانینی سخت، در بازی زنده بمانید.

no-mans-sky-freighter

  • می‌توان از این پس در بازی پایگاه ساخت. این پایگاه‌ها امکان تحقیقات روی تکنولوژی‌های مختلف را ممکن می‌کنند و خانه‌ای برای شما محسوب می‌شوند.

no-mans-sky-farming

  • بازی‌کننده‌ها می‌توانند از این پس گیاه کشت کنند و به دنبال کشف منابع و گیاهان جدید باشند.
  • می‌توان برای دیگر بازی‌کننده‌ها، پیغام‌هایی در قسمت‌های مختلف کهکشان قرار داد.

no-mans-sky-base-building

  • می‌توان سفینه‌های جنگی بزرگ خرید و فضایی‌ها را برای راندن آن‌ها استخدام کرد. این سفینه‌ها وسایل شما را در خودشان نگه می‌دارند.
  • به نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ حالت عکاسی یا همان Photo Mode اضافه شده است.

طبق گفته‌ی استودیوی بازی‌سازی Hello Games، قرار است بروزرسانی‌های رایگان زیادی برای بازی عرضه شود و این آپدیت بزرگ، تازه اول راه است.

می‌توانید در ادامه، ویدیویی که قابلیت‌های بروزرسان ۱.۱ بازی No Man’s Sky را نشان می‌دهد ببینید. این بازی برای پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. محمد

    از شما نویسندگان دیجی کالا خواهشمندم توجه بیشتری به بازی های جهان بکنید و مطالب بیشتری رو بگذارید ممنون.

  2. Cp.Mahdi Cp.Mahdi

    سه حالتش منو یاد minecraft انداخت!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه