اولین اطلاعات از گوشی اندرویدی نوکیا به بیرون درز کرد (بروزرسان: خبر تکذیب شد)

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بروزرسان: جدیدترین اطلاعات منتشر شده درمورد این گوشی تایید می‌کنند که تصاویر کاملا تقلبی بوده و توسط یکی از طرفداران پر و پا قرص نوکیا طراحی شده‌اند. با این حساب هنوز خبری از گوشی اندرویدی نوکیا نیست.

تا این لحظه شایعات زیادی درباره گوشی اندرویدی نوکیا منتشر شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، نوکیا قصد دارد یک گوشی اندرویدی به نام C1 راهی بازار کند.

قبلا به این موضوع اشاره شده بود که نوکیا قصد دارد در سال آینده به صنعت ساخت تلفن همراه وارد شود. البته نوکیا قبلا تبلت N1 را هم با سیستم عامل اندروید راهی بازار کرده بود. به تازگی اطلاعات جدیدی از تلفن همراه هوشمند این شرکت منتشر شده است. این گوشی که با سیستم‌عامل اندروید در حال ساخت است، C1 نام دارد. با توجه به تصاویری که از رندرهای این گوشی منتشر شده، این محصول از یک بدنه یک‌پارچه بهره می‌برد. همچنین مشخص شده که C1 یک گوشی پرچم‌دار نخواهد بود. نوکیا برای این گوشی از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت HD استفاده کرده است. همچنین از چیپ‌ست‌های اینتل Atom برای ساخت آن استفاده شده است. ۲ گیگابایت رم روی C1 دیده می‌شود و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است.
هنوز قیمت گوشی C1 مشخص نشده، اما به احتمال زیاد این محصول با اندروید ۶ راهی بازار می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

NokiaC1-2 NokiaC1-3

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. حمید

    جوووووووون
    جوووون
    جون
    جووووووووون
    نوکیا اندرویدیش کرد 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه