اولین اطلاعات از گوشی مرموز سونی به بیرون درز کردند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که شرکت سونی در حال ساخت تلفن‌همراه هوشمندی جدیدی است که با شماره مدل ۲۴UJ95LH34QX77B1 شناخته می‌شود. به تازگی اولین اطلاعات این گوشی مرموز در بنچمارک GFXBench لو رفته و با برخی مشخصات سخت افزاری آن آشنا شدیم.

گوشی جدید سونی با تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ و سه گیگابایت رم راهی بازار می‌شود.

سونی در چند وقت گذشته با ساخت گوشی‌های جدید مانند سری اکسپریا X سرگرم بود و قصد دارد این برند جدید را بیشتر بین مردم معرفی کند. گوشی‌های سری X جایگزین سری Z شده‌اند و از این به بعد پرچم‌دارهای این شرکت عضو جدید خانواده‌ی X خواهند بود؛ اما این موضوع باعث نشده که سونی گوشی‌های دیگری تولید نکند. به تازگی مشخصات سخت افزاری یک گوشی جدید این شرکت در بنچمارک GFXBench لو رفته که شباهت زیادی به گوشی اکسپریا X Performance‌ دارد. این تلفن همراه هوشمند جدید که با شماره مدل ۲۴UJ95LH34QX77B1 شناخته می‌شود، از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ و سه گیگابایت رم بهره می‌برد. همچنین از یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برای آن استفاده شده است. از دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند می‌توان به دوربین پشت ۲۱ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین در جدول مشخصات لو رفته‌ی این گوشی به وجود ۲۰ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره شده است. همچنین به نظر می‌رسد که سونی این تلفن همراه جدید را با اندروید ۶.۰.۱ در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

New-Sony-Phone

هنوز مشخص نشده که این گوشی چه نامی دارد و یا در چه تاریخی راهی بازار می‌شود.

‌‌‌

منبع: Times News

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. آرمان

    احتمالا X Performance Plus هست چون صفحه اش ۵.۲ اینچه مثل Z5 … این یعنی فوق العاده عالی … دوربین هم حتما ارتقا یافته… به نظر بنده بهترین گوشی بازار خواهد بود…. همین حالا گوشی میان رده Xperia X داره با S7 رقابت میکنه چه برسه به Performance که یک رده بالاتر هست… مطمینا بازار را خواهد گرفت….

  2. Yas

    این کجاش مرموزه گفتم حتماً یه چیزه خفنی زده اینم که بازم هیچ چیز جدیدی نداره

    1. پویا

      به احتمال زیاد همان ایکس پرفورمنسه برای یک اپراتور خاص یا یک کشور خاص… پرچمدار رو تابستان معرفی میکنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه