اولین اطلاعات از گوشی موتورولا Moto M لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت موتورولا تا این لحظه گوشی‌های موتو اکس، موتو زد، موتوی جی و موتو ای را راهی بازار کرده بود؛ اما به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد یک عضو جدید از خانواده‌ی موتو معرفی کند که Moto M نام دارد. به‌تازگی اولین اطلاعات این گوشی از طریق بنچمارک GFXBench لو رفته که ما را با مشخصات سخت افزاری این محصول آشنا می‌کنند.

گوشی Moto M از صفحه نمایش ۴.۶ اینچی باکیفیت Full HD، تراشه‌ی هشت هسته‌ای، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

شایعات می‌گویند که این گوشی یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با کیفیت Full HD دارد. همچنین مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند با شماره مدل XT1663 در حال ساخت است. در ادامه‌ی این اطلاعات گفته شده که از تراشه‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک MT6750 با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز روی این گوشی استفاده شده است. سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی به حساب می‌‌آیند. یک دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی روی Moto M قرار گرفته که می‌تواند با کیفیت ۴K فیلم‌برداری کند. همچنین مشخص شده که دوربین جلوی آن هم ۷ مگاپیکسلی است. گوشی جدید شرکت موتورولا با اندروید ۶.۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

هنوز مشخص نشده که این گوشی در چه زمانی به شکل رسمی معرفی می‌شود و نمی‌دانیم که چه قیمتی دارد. به احتمال زیاد تا مدتی دیگر شاهد منتشر شدن اطلاعات بیشتری از این گوشی خواهیم بود.

moto-g-2016-2

منبع: Techdroider

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه