اولین اطلاعات از گوشی نوکیا ۷ پلاس لو رفت

۹ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HMD Global به سختی روی ساخت گوشی‌های جدید نوکیا کار می‌کند و شایعات می‌گویند که مدل‌های مختلفی در سال ۲۰۱۸ راهی بازار می‌شوند. انتظار داریم که این گوشی‌ها در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شوند. امروز اطلاعات جدیدی از گوشی نوکیا ۷ پلاس به بیرون درز کرده است.

نوکیا 7 پلاس

این اطلاعات که در بنچمارک GFXBench منتشر شده می‌گویند که گوشی نوکیا ۷ پلاس ۴ گیگابایت رم دارد و به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ مجهز شده است.  همچنین اندروید ۸ برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده است.  گوشی نوکیا ۷ پلاس از نظر قدرت سخت افزاری به یک گوشی پرچم‌دار نزدیک است و به همین دلیل بین دو گوشی نوکیا ۸ و نوکیا ۷ قرار می‌گیرد. گوشی نوکیا ۸ به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده بود و گوشی نوکیا ۷ تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۰ داشت. هنوز درباره اندازه صفحه نمایش و نسبت تصویر آن چیزی نمی‌دانیم. حتی مشخص نیست که این گوشی دوربین دوتایی دارد یا خیر. امیدواریم که در آینده خبرهای بیشتری درباره این موضوع منتشر شود.

برخی شایعات می‌گویند که گوشی نوکیا ۱۰ به دوربین ۵ تایی مجهز شده است. این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۱۸ مدل جدیدی از گوشی نوکیا ۶ و به احتمال زیاد نوکیا ۹ را را هم راهی بازار کند.

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه