اولین اطلاعات از گوشی Honor 7X لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

به نظر می‌رسد که شرکت هواوی در حال ساخت یک گوشی ارزان قیمت با ویژگی‌های هیجان‌انگیز است. شایعات می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند Honor 7X نام دارد که به تازگی مجوزهای مختلفی را از سازمان TENAA کشور چین دریافت کرده است.

شایعات می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۶ اینچی مجهز شده است که نیم اینچ از صفحه نمایش گوشی Honor 6X بزرگ‌تر است. البته گفته شده این گوشی جدید از صفحه نمایشی با حاشیه‌های بسیار کم بهره می‌برد که باعث شده اندازه آن بزرگ‌تر از مدل قبلی شود. صفحه نمایش این تلفن همراه با نسبت تصویر ۱۸:۹ و دقت تصویر ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. این گوشی در ابعاد ۱۵۶.۵ در ۷۳.۳ در ۷.۶ میلی‌متر ساخته شده و ۱۶۵ گرم وزن دارد. از تراشه Kirin برای آن استفاده شده و ۴ گیگابایت رم دارد. دوربین دوتایی در پشت گوشی قرار گرفته که یک سنسور ۱۶ و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی است. ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه و باتری ۳۲۴۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آیند.

این تلفن همراه هوشمند در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی راهی بازار می‌شود و ظاهری هم شبیه به آیفون ۶ دارد. گفته شده مدل پایه این تلفن همراه هوشمند که ۴ گیگابایت رم دارد با قیمت ۳۱۵ دلار راهی بازار خواهد شد.


telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه