اولین تریلر بازی The Surge منتشر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیو بازی‌سازی Deck13 که عنوان Lords of the Fallen را ساخته بود، اولین تریلر از بازی جدیدش که The Surge نام دارد را منتشر کرد.

بازی The Surge در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود.

داستان بازی در زمانی رخ می‌دهد که دنیا در حال به پایان رسیدن است. بازی فضایی «علمی-تخیلی» (Sci-Fi) دارد و جامعه‌ای رو به نابودی را به نمایش در می‌آورد که برای اهداف خودشان مبارزه می‌کنند. روند بازی به سبک عنوان‌های «بزن و بکش» (Hack and Slash) خواهد بود و مکانیک‌های هیجان‌انگیزی را در زمان بازی کردن پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد.

از جمله ویژگی‌هایی که در مبارزه‌های این بازی مشاهده خواهید کرد سیستم از بین بردن دشمنان است. شخصیت اصلی بازی می‌تواند دشمنان خودش را به روش‌های مختلف از بین ببرد و حتی دست یا سر آن‌ها را قطع کند. بازی‌کننده‌ها در این عنوان با دشمنان و غول‌های متفاوتی مواجه می‌شوند که باید به روش‌های متفاوت آن‌ها را از بین ببرند.

بازی The Surge قرار است در سال ۲۰۱۷ برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه شود. همچنین شرکت Focus Home Interactive هم ناشر این عنوان خواهد بود. در ادامه می‌توانید اولین تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot – AGB

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه