اولین تریلر فصل ششم Game of Thrones را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

چند روز پیش شبکه‌ی HBO تعدادی از عکس‌های فصل آینده‌ی Game of Thrones را منتشر کرد که برای دوستداران این سریال اتفاق هیجان‌انگیزی بود؛ طبیعتا بسیاری از مشتاقان سریال هم اصلا عکس‌ها را نگاه نکردند تا داستان لو نرود و اتفاق‌های پیش رو را جلوتر نبینند؛ به قول معروف برای‌شان Spoil نشود.

حالا شبکه‌ی HBO اولین تریلر فصل آینده‌ی Game of Thrones را هم روی اینترنت پخش کرده است. ولی توصیه می‌کنیم اگر شما هم جزو همان دسته از افرادی هستید که نمی‌خواهند چیزی از داستان را جلوتر از پخش سریال ببینند، خواندن این خبر را متوقف کنید.

آن‌چه در این تریلر ۸۰ ثانیه‌ای می‌بینیم، تالار تاریکی است با ستون‌هایی که مملو از حفره هستند. این «تالار صورتکها» یا همان Hall of Faces است. در هر حفره، ماسکی از صورت یکی از شخصیت‌های داستان قرار گرفته. چشمان همه کاملا بسته است و هر زمان که دوربین از روی یکی‌شان عبور می‌کند، دیالوگی را نطق می‌کنند؛ دیالوگ‌هایی سرشار از افشاگری در مورد اتفاق‌های پیش رو.

تعدادی از این شخصیت‌ها در قسمت‌های گذشته مرده بودند و البته چند شخصیتی که در انتها دوربین از روی آن‌ها عبور می‌کند، تا اینجای کار هنوز زنده هستند!

سریال Game of Thrones تا به این‌جا یکی از موفق‌ترین سریال‌های تلویزیونی بوده. این سریال بر اساس داستانی به نام «نغمه‌ی یخ و آتش» (A Song of Ice and Fire) ساخته شده که «جورج آر. آر. مارتین» (George R. R. Martin) آن را نوشته بود. نویسندگان فیلمنامه‌اش «دیوید بنیوف» (David Benioff) و «دی. بی. وایس» (D. B. Weiss) هستند. این سریال از فروردین ۱۳۹۰ از شبکه‌ی تلویزیونی HBO پخش می‌شود و ششمین فصل آن در شرف نمایش است.

اولین تریلر فصل ششم Game of Thrones را تماشا کنید…

منبع: The Verge

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۴ دیدگاه
  1. ali

    سلام هرسال فقط یک فصل از این سریال میاد ؟

    1. محمئ

      آره
      هر سال دقیقا مصادف میشه با عید نوروز ما

    2. Pourya

      آره، اونم با پایان های وحشتناکش 🙂

  2. Mr_darvishi

    خب بهتره که یه بحث و صحبتی در مورد این تیزر واقعا اعصاب خرد کن داشته باشیم?
    ‼️متن زیر ممکن است برای بعضی حاوی اسپویل باشه:
    این تیزر همون طور که مشاهد کردید در داخل معبد خدای چند چهره پیش میره و همون طور که از انتهای فصل ۵ خبر دارید این محل محلی است که پس از طی فرایندی پوست های صورت افراد مرده از چهره هاشون جدا شده و به صورت ماسک در این معبد نگهداری میشه تا برای مأموریت هایی از اونا استفاده بشه ، اما نکته عجیب اینجاست که ما در این تیزر چهره های مردگان مشهور وستروسی رو دیدیم یا به عبارتی چهره همه آنها را که حضوری ارزشمند داشته اند و دارند. چهره بعضی کسایی که در جریان سریال مرده اند ماننده: ند ، کتلین، راب ، جافری و جان که خیلی ها بی صبرانه منتظر حضورش هستند. از سمتی دیگر کسایی که در داستان زنده اند و چشم انتظار خیلی ها به دستان آنهاست چهره هاشان در این معبد مشاهده میشه ماننده: دنریس ، سانسا ، آریا ، سرسی ، جیمی و مهم تر از همه تیرین که خیلی ها دلباخته کاراکتر او هستند.
    در گام اول باید گفت که این تیزر در راستای شعار :
    All Men Must Die
    همه مردان (مردم) باید بمیرند
    میباشد اما اگر بر اساس قاعده خود خدای مرگ هم پیش برویم هر مرگ در ازای بهایش یعنی یک زندگی است اما ما هم مثل جان اسنو هیچ چیز نمیدانیم که دقیقا چی میشه در آخر
    در گام دوم باید تعجب کرد که چهره های وستروسی با این فاصله نسبت به ایسوس در معبد خدای چند چهره چه کار میکنند؟ آیا این معبد توانایی خلق ماسک های چهره افراد بدون استفاده از چهره مردگان را دارد؟ آیا با قبول این فرض میتوان برا امثال ند استارک که در آخرین روز های عمر اش با یک ایسوسی یعنی وریس جاسوس معاشرت داشت یک “مرگ سوری” را تصور کرد؟ یا همچنین برای سایرین؟
    در هر صورت این ها تفسیر هایی است که هرچند از دید بعضی ها عجیب و بی فایده باشد اما میتواند اندکی به جذابیت و هیجان فصل ۶ را که قطعا فوق العاده خواهد بود بیفزاید

    1. masoud

      آفرین به دقتت.به شخصه روی این سریال خیلی وقت گذاشتم ولی آدم ناکام میشه از انتظارات تصمیم گرفتم که اگه این فرض که شما گفتین اتفاق نیفته یا جان اسنو بمیره این سریال رو دیگه نگاه نکنم البته اگه خدا کمکم کنه.

  3. ناشناس

    ۱-گیم اف ترن
    ۲-واکینگ دد
    ۳-بریکینگ بد
    ۴-سوپرنچرال
    -وایکینگز

  4. hossein

    بهترین سریال دنیا با اختلااااااااف

  5. سهراب

    هیچ وقت نتونستم با این سریال ارتباط برقرار کنم .کلا ده دقیقه هم نتونستم تحملش کنم.

    1. پویا

      بد چیزی از دستت داره میره… اصلا یک اپیزود هم نگاه کردین؟؟؟

    2. Aryobarzan

      اولین کسی هستی ک میبینم چنین چیزی میگی هرکی دیده این سریالو هز کرده یکم درست ترنگاه کن اونوقت میبینی این دوستمون اقاپویا راست گفته بد چیزی از دستت داره میره………….حالاخوددانی

    3. میلاد REAL

      اگه واقعا اذیت میشی شما بتونی سانسور بزنی روی ذهنت وصحنه هاشو رد کنی تازه میفهمی عجب فیلمیه 😀
      این فیلم شاهکاره
      کل قصه اون درباره هفت پادشاهیه که هر کدوم ادعای قدرت میکنن بعد از مرگ شاهنشاه یکی یکی لشگر کشی میکنن شکست میخورن حتی شما با شخصیت های بد داستان هم ارتباط برقرار میکنی و یه جورایی میری تو فاز همزاد پنداری
      دیالوگ هاش محشره
      هر بار که میایم با یک شخصیت خو بگیریم و حس میکنیم این قهرمان فیلمه به راحتی حذف میشه
      خیلی نکات عجیبی داره این فیلم که توی گوگل سرچ کنی زیاده

    4. shayane kian

      دوست عزیز در همین اندازه بگم خدمتتون که شما برترین سریال تاریخ رو از دست دادین…

  6. شراره یعقوبی

    بی صبرانه منتظر سیزن جدید هستیم.
    یه موردی هست توی متن، که باید اصلاح بشه.
    اسم کتاب هست:
    A song of Ice and Fire
    و ترجمه ش:
    نغمه یخ و آتش
    توی متن این دو مورد باید اصلاح بشه.

    ممنونم از زحماتتون

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      سلام. ممنون از توجه‌تون.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه